Announcement

Collapse
No announcement yet.

Electro Voice ZLX-12P Of Behringer B215D

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Electro Voice ZLX-12P Of Behringer B215D

Hoi allemaal,
    ik ben op zoek naar goede Full-Range PA luidsprekers die ook goed stand alone gebruikt kunnen worden,
    er zal natuurlijk geen echt sub geluid in zitten maar ben wel op zoek naar speakers die redelijke bass hebben en mooi hoog.
    nu twijfel ik tussen de Electro Voice ZLX-12P's en de Behringer 215D's. ik ben snel bang dat de Electro Voices snel gaan clippen of de limiter inschakelen.
    dit omdat er op de Electro Voices een LCD scherm zit welke aangeeft hoeveel ruimte je nog hebt. de Behringers hebben dit uiteraard niet en schijnen erg hard te kunnen.
    wat denken jullie? de Behringer B215D's of de Electro Voice ZLX-12P's (heb je een alternatief, roep maar)

wil ze graag vanavond of morgen bestellen,

Groetjes !

Ik zal sowieso voor de electro voice gaan. De behringer is gewoon een klasse lager

Comment

Ho, wacht even, 2 topics voor dezelfde vraag?
      Lijkt me niet nodig toch?
      Ik stel voor dat je deze vraag/discussie voort blijft zetten in je originele topic.
      Anders gaat alles door elkaar lopen en dat is niet handig.

Comment

Om Behringer nu zomaar af te schieten is een beetje voorbarig. Het komt regelmatig voor dat een product van een budgetmerk beter presteert dan eenzelfde product uit een budgetreeks van een "A-merk". Vergeet niet dat bij een A-merk ook de naam betaald moet worden.
        Luisteren is hier het devies. Verder zijn er meerdere zaken van belang bij een luidspreker. Klank is een, maar daarbuiten heb je ook nog zoiets als bouwkwaliteit, betrouwbaarheid, dienst na verkoop, restwaarde, etc...

Comment

iemand enig idee hoe ik deze topic dan kan verwijderen ?

Comment

bouwkwaliteit, betrouwbaarheid, dienst na verkoop, restwaarde, etc...
            Daarvoor moet je niet bij Behringer zijn...

@ ts

Moet Rick doen.

Afspreken nu alles te beantwoorden in het reeds bestaande topic?

Comment

Afgesproken!

Comment

Slotje dan maar.

Comment

Working...
                X