Announcement

Collapse
No announcement yet.

Technisch geluidsplan + priklijst (Eindproef)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Technisch geluidsplan + priklijst (Eindproef)

Hey hey,

Ik volg een cursus "Light and Sound" en voor sound moet ik een eindwerk maken.
    Met dat eindwerk moeten we fictief een optreden organiseren (het technische deel) en dat moet bestaan uit een materiaallijst, kostprijsberekening, technisch geluidsplan met een priklijst en de berekeningen van de geluidsdruk op verschillende plaatsen.
    Het meeste lukt, maar met het technisch geluidsplan + priklijst heb ik wat problemen.
    Voor te beginnen weet ik niet 100% wat het volledig inhoud dus weet ik niet hoe ik eraan moet beginnen.
    Van de priklijst ga ik er van uit dat dat een lijst is hoe de microfoons, versterkers, monitors en speakers moeten aangesloten zijn aan de geluidstafel.
    Zou er iemand zijn die mij de juiste richtlijnen zou kunnen geven?

Dank bij voorbaat.

Je volgt een cursus "light and SOUND"

Maar je weet de basis dingen als geluidsplan en een priklijst niet te maken?
    Dan is er of wat ernstigs mis met de cursus, of je hebt gewoon niet opgelet.

Sorry maar als je dit soort vragen moet stellen dan hoef je naar mijn mening je eindwerk ook niet te halen. Dan verdien je je diploma of certificaar als "light and sound" technicus ook niet.
    Ik wil graag mensen ( en ook jou ) helpen. Maar dit is gewoon echt basis-kennis die je zeker na een curus zou moeten hebben.
    Maar als ik het nou verkeerd heb begrepen dan hoor ik het ook graag.
    Last edited by SLGV; Wednesday-18-06-2014, 16:33.

Comment

Working...
    X