Announcement

Collapse
No announcement yet.

Is deze versterker iets?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is deze versterker iets?

Beste,
    Ik heb 2X de devine troon 10 250W passive speaker.
    Om hem uit te testen, heb ik er nu een "gewone" versterker er tussen, oude radiospeler, 100W.
    Nu wil ik een "echt" versterker kopen, en vroeg ik me af of deze( http://www.bax-shop.nl/versterker/sk...dgetversterker) iets is, heb hem namelijk gezien voor €60.
    Is dit wat, of kan ik beter de 700 nemen, of beter een andere (Zelfde prijsklasse!!!!!!!!!!)

Dank u
    Tim

P.s. ik heb het stukje op het blog gelezen. Waarom is dit, want het lijkt mij n. dat je dan je boxen opblaast. (Kijk maar eens wat een gloeilamp doet als je een 100 watts lapje aansluit op 230V)

Comment

Tim, ik kan je alleen maar aanraden met een grote boog om Skytec heen te lopen. Dat is echt het onderste wat de markt te bieden heeft, en dan nog vooral qua betrouwbaarheid. Of oudhollandsch: het gaat veel te snel stuk.
      Ik zou je dan eerder aanraden om een tijdlang marktplaats goed in de gaten te houden. Voor dat budget krijg je als je goed zoekt een prima eindtrapje in de categorie, ziet er niet uit, geen flitsende blauwe leds, maar wel veel betere kwaliteit.

Comment

Ik denk dat je versterker die je nu hebt meer vermogen geeft dan die skytec.

Comment

Dan heeft marktplaats meer te bieden, een oude dynacord bijvoorbeeld. Recent nog een weg zien vliegen voor 5tientjes.....

Comment

Originally posted by vrijevogel View Post
            Dan heeft marktplaats meer te bieden, een oude dynacord bijvoorbeeld. Recent nog een weg zien vliegen voor 5tientjes.....
            Zie ook vaak DAP Palledium versterkers voorbij komen op MP, zijn voor de beginner ook niet verkeerd...

Comment

Working...
            X