Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke speakers bij DJ Set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke speakers bij DJ Set

Goedenmiddag,

Ik ben op zoek naar goede speakers voor mijn dj set. Ik heb niet echt een idee van wat ik precies wil qua merk of type speakers. Daarom vraag ik bij deze jullie op met het zoeken.
    Ik draai voornamelijk hardstyle en wat house. Dus voor mij is een dikke bass erg belangrijk (vind ik ook mooi).
    Ik ga de speakers niet gebruiken voor kleine feestjes of iets dergelijks. Gewoon voor bij mij in de schuur.
    De ruimte in de schuur (als dat er toe doet) is vrij groot. Ten opzichte van een slaapkamer is ie wel 2 à 3 keer zo groot.
    Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat de hi-mid en bass er goed uitkomen en zoals ik al zei is een dikke bass niet verkeerd.
    En tenslotte, wat ik er maximaal aan uit wil geven is ongeveer 250 euro (aangezien ik ze alleen voor mezelf gebruik)

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.
    Alvast bedankt!

Groeten Esli

Dikke bas en op kleine feestjes voor dat budget wordt em niet. Ik zou als ik jou was eens langs de mediamarkt of saturn gaan en naar een leuk computer of hifi setje gaan kijken, die willen voor achtergrondmuziekjes in een kleine ruimte ook nog wel eens voldoen.

Comment

je zou eens naar deze actieve speakers kunnen kijken. Het is wel een 10 inch speakertje maar daar kun je evt later nog een 15 of zelfs een 18 inch subwoofer bij kunnen kopen, zoals deze

Anders moet je eens op Marktplaats kijken, daar heb ik laats nog een setje behringer B215A voor 250 euro gekocht, maar daar zit nog wel redelijk geluid in. Maar de echte lage subfrequenties ga je hier niet uit krijgen. Dan kom je toch weer bij een 15 of 18 inch sub.

Comment

Ook uit een devine 15 of 18 invh sub ga je geen superdiep laag krijgen als je er net voor zit om even lekker muziek te luisteren. Nogmaals ik zou of doorsparen of een leuk hifi setje kopen.

Comment

Een SUB 115A / 118A is voor een schuur op 3x-slaapkamerformaat best goed te doen. Verwacht niet dat je broekspijpen op afstand wapperen, maar komt best wel een leuk laag uit voor zo'n formaat ruimte. Met 2 kleine topjes ben je er dan al.

Persoonlijk zou ik het gewoon proberen en kijken wat het resultaat is, mocht het niet helemaal zijn wat je in gedachten had of klinkt het anders dan je precies wilt, dan kun je het altijd naar ons terugsturen binnen 60 dagen.

Optioneel kun je ook kiezen voor de B118A subwoofer, heeft ook nog een ingebouwde versterker voor losse passieve topkasten, dus zou je de Artis 10 voor kunnen pakken. Dan ben je nog wat goedkoper uit, maar ook daarbij geldt dat het op afstand lastig inschatten is wat je van zo'n set verwacht en wat voor resultaat je in gedachten hebt. :)

Comment

Working...
          X