Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer INuke 3000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer INuke 3000

Mijn inuke 3000 versterker van Behringer blijft maar tikken na het inschakelen van het apparaat.
    Dit is zonder enige aanleiding begonnen. Ledjes op voorzijde gaan niet en ventilator gaat niet draaien. Reparatie of prullenbak?

Garantie?
    Anders vrees ik dat...

Sowieso ben je de sjaak, Garantiebeleid van Behringer is verschrikkelijk.
    Tenzij je in de beurt van een servicepunt woont, dan is het misschien beter te doen, dat weet ik niet.
    Maar sowieso heb ik geen goede ervaringen met de iNuke serie. Te goedkoop, te slechte kwaliteit.
    De paar die ik helaas heb mogen meemaken hielden het allemaal nog geen 2 jaar vol. Allemaal problemen met
    de trafo.

Comment

Is normaal 3 jaar garantie op heb de mijne ook stuk gehad is naar Behringer gestuurd naar Engeland met de hulp van Bax en alles terug in orde.
      Zo slecht vind ik die service nog niet is wel een tijd onderweg geweest.

Comment

Originally posted by julesvb View Post
        Is normaal 3 jaar garantie op heb de mijne ook stuk gehad is naar Behringer gestuurd naar Engeland met de hulp van Bax en alles terug in orde.
        Zo slecht vind ik die service nog niet is wel een tijd onderweg geweest.
        Tja, misschien had jij net ik een keer geluk. Of ik 3x pech, want ik heb het 3 keer het op een garante gegooid en alle 3 de keren ging het fout.
        Toen moest je je aanmelden op de site, kon je een afspraak maken met Ups wanneer ze hem opkwamen halen, was je je apparaat 4-6 weken kwijt (wat ik echt te lang vind) en daarna moest je weer een afspraak maken met Ups wanneer ze hem zouden komen brengen.

dit is 3x een fiasco geworden, dus alles met de winkel geregeld waar ik hem heb gekocht. 2x daarvan was Bax, prima service gehad toen. Van hen wel tenminste. Behringer heeft nooit van zich laten horen helaas.

Ik ben helemaal klaar met ze...

Comment

Working...
        X