Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuwe toppen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hallo.

Heb even rond gezocht.
    Kwam bij de electro voice elx 118 uit. Op papier een mooie subwoofer. Hebben mensen hier ook ervaring mee.
    Kwam ook bij de DYNACORD CORUS EVOLUTION SUB 1.15.

Comment

Goede avond allemaal.

Wij willen overstappen van passief naar actief.
      Nu bezitten wij 2 electro voice zx 3 en een mackie frs 2800.
      Nu is ons budget rond de 1400 euro voor 2 actieve speakers. Nu hebben we zelf al een beetje rond gekeken. We willen geen subwoofers dus komen uit bij een 15 inch top. Nu twijfelen we tussen een rcf art 715 mk2 en een db technologies opera 915 dx. zitten alle bij in de zelfde prijsklasse. Iemand die ervaring met 1 van de 2 speakers heeft ?

Comment

Als eerste.

Denk goed na!

Je hebt nog niet een 4 maanden geleden een setje toppen gekocht en nu wil je er al weer vanaf. Dus denk nu goed na wat je wil. Want anders is het over een paar maanden weer het zelfde.

Denk ook goed na met een 15 inch top. Deze levert wel wat meer laag maar zeer zeker niet te vergelijken met een subwoofer met een topje. Dit is totaal niet met elkaar te vergelijken.

Ook zal je wel iets meer laag halen uit de art 715 of de 915dx maar het zullen echt geen werelden van verschil gaan worden met de zx3.

Dus nogmaals de tip DENK GOED NA! je gaat namelijk niet een wereld van verschil halen tegenover wat je nu hebt. Wel gaat het weer ( zoals eigenlijk altijd ) gewoon weg geld kosten.

Comment

Hallo.

Ik snap je punt. Wij willen van passief naar actief i.v.m. makkelijker vervoeren.
          Het gaat ons geen geld kosten. Als we alles verkopen dan hebben we er nog winst op over gehouden vergeleken met de aankoop prijs.
          Daarom dachten wij aan de rcf art 715 mk2. Dit is toch wel in mijn ogen een verbetering dan de electro voice zx3 Beter fulrange inzetbaar.

Comment

Originally posted by Tommie1 View Post
            Hallo.

Ik snap je punt. Wij willen van passief naar actief i.v.m. makkelijker vervoeren.
            Huh
            De ev zijn toch een stuk compacter? Daarnaast zit de amp gewoon in een rackje met de cd-speler dus in dit geval zie ik hier niet zoon verschil in. Misschien zelfs minder handig omdat de toppen groter zijn. Minder makkelijk in een auto te zetten en al helemaal een stuk ongemak om ze op een paaltje, statief te zetten.

Het gaat ons geen geld kosten. Als we alles verkopen dan hebben we er nog winst op over gehouden vergeleken met de aankoop prijs.
            Dat dacht ik ook vaak alleen is het ons nog nooit echt gelukt om er echt beter op te worden. Vergeet je accessoire ook niet zoals je hoezen. Muzip hoezen zijn goed maar ook duur. Wil je de speakers netjes houden wel een echte must.

Daarom dachten wij aan de rcf art 715 mk2. Dit is toch wel in mijn ogen een verbetering dan de electro voice zx3 Beter fulrange inzetbaar.
            Als al gezegd. Een wereld van verschil zal er niet zijn. Ja er is wat meer laag maar een super mooie strakke bak laag ga je er echt niet mee uit halen.

Enne of je nu voor de 715 of de 915 gaat uit me hoofd zijn de drivers zelfs de zelfde ( uit me hoofd al weer even geleden ) De verschillen zullen dus minimaal zijn.

Comment

Working...
            X