Hallo Mensen,
Sinds een paar maanden ben ik opzoek naar een nieuwe speakerset, maar ik kom er niet helemaal aan uit.
Op het moment ben ik in het bezit van een HK Audio L.U.C.A.S. Smart, daar ben ik helemaal over te spreken.
Het probleem is dat ik wat meer volume wil.
Mijn budget is rond de €2200,-
Zelf dacht ik aan deze set:
1x DB Technologies 15D Sub
2x DB Technologies F12 Top
Maar ik vind de F12 al behoorlijk groot worden, dus zat ik er ook aan te twijfelen aan 2x de 2x DB Technologies F10 Top. Is dit ook een optie?
Zo ja/nee, waarom?
DB Technologies klinkt geweldig, vind ik. Ik heb het al meerdere keren bij Bax-Shop gehoord.
Maar mijn vraag is, klopt deze combinatie van top/subs?
Hoe is de kwalliteit van DB, en klinkt het over 5 jaar nog steeds zo goed? Want ik heb mijn LUCAS Smart nu al 3 jaar, en daar mankeert niets aan.
En zijn er nog grote verschillen tussen HK Audio en DB Technologies?
(Andere suggesties zijn ook welkom)
Groetjes,
Bram
Sinds een paar maanden ben ik opzoek naar een nieuwe speakerset, maar ik kom er niet helemaal aan uit.
Op het moment ben ik in het bezit van een HK Audio L.U.C.A.S. Smart, daar ben ik helemaal over te spreken.
Het probleem is dat ik wat meer volume wil.
Mijn budget is rond de €2200,-
Zelf dacht ik aan deze set:
1x DB Technologies 15D Sub
2x DB Technologies F12 Top
Maar ik vind de F12 al behoorlijk groot worden, dus zat ik er ook aan te twijfelen aan 2x de 2x DB Technologies F10 Top. Is dit ook een optie?
Zo ja/nee, waarom?
DB Technologies klinkt geweldig, vind ik. Ik heb het al meerdere keren bij Bax-Shop gehoord.
Maar mijn vraag is, klopt deze combinatie van top/subs?
Hoe is de kwalliteit van DB, en klinkt het over 5 jaar nog steeds zo goed? Want ik heb mijn LUCAS Smart nu al 3 jaar, en daar mankeert niets aan.
En zijn er nog grote verschillen tussen HK Audio en DB Technologies?
(Andere suggesties zijn ook welkom)
Groetjes,
Bram
Comment