Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dap clubmate 15 en dap soundmate 1 set doorlussen op dap soundmate 2 set
Volgens mij heeft die vriend van @tieskejansen, een soundmate 1 en een clubmate 1 en hij zelf een soundmate 2.
Over de combinatie van 1 soundmate 1 en de clubmate 1 was die zeker te spreken. Maar de vraag was of hier nog een soundmate 2 bij kan, zodat de set in totaal harder kan.
volgens mij kan het wel maar dan word het wel een stapel speakers (zoals eerder gezegd) en dat staat wel minder mooi.
Kijk, jij snapt het verhaal. Het uiterlijk is niet van belang. Het ging mij echter puur om de doorlusmethode die ik beschreef of die zo klopte. Ik vroeg dit om te voorkomen dat we voor onverwachte verrassingen komen te staan, zoals een tekort aan kabels of iets dergelijks.
Volgens mij heeft die vriend van @tieskejansen, een soundmate 1 en een clubmate 1 en hij zelf een soundmate 2.
Over de combinatie van 1 soundmate 1 en de clubmate 1 was die zeker te spreken. Maar de vraag was of hier nog een soundmate 2 bij kan, zodat de set in totaal harder kan.
volgens mij kan het wel maar dan word het wel een stapel speakers (zoals eerder gezegd) en dat staat wel minder mooi.
Kijk, jij snapt het verhaal. Het uiterlijk is niet van belang. Het ging mij echter puur om de doorlusmethode die ik beschreef of die zo klopte. Ik vroeg dit om te voorkomen dat we voor onverwachte verrassingen komen te staan, zoals een tekort aan kabels of iets dergelijks.
Onvoldoende kabels? Dat is toch wel iets wat je van te voren kan uitrekenen neem ik aan?
Maar je bent nu wel dubbel. Er worden meerdere bezwaren gegeven hier:
1. klinkt de set wel 'mooi' als je verschillende sets met verschillende kwaliteit met elkaar combineert?
Als tegenargument haal je aan een maat en combi gebruikt met een SM1 en CM1.
Dat dat wel goed klinkt en dat jouw combi dan ook wel goed zou moeten klinken.
Wat dat zeg je toch als je dat als tegen argument gebruikt.
2. Als je maat het al heeft dan hoef je het toch niet te vragen?
Nu haal je aan dat je maar ANDERE sets heeft dan jij en dat het daarom niet te vergelijken is.
Beetje dubbel vindt je niet?
Ik vind het raar want ieder bezwaar wuif je weg terwijl er toch hier en daar echt zinnige dingen worden gezegd.
-heel veel harder zou het niet gaan
-qua klank is het niet ideaal
-less is more
Natuurlijk zijn dit waarschijnlijk niet de dingen die je wilt horen, maar ik zou er wel wat mee doen.
Want geef zelf nou toe, is 3 verschillende sets gebruiken echt zo ideaal?
Nogmaals ik denk dat je de grens van deze sets hebt bereikt, als je meer wilt, moet je ook maar een leven omhoog gaan kopen.
Verkoop deze sets en koop één nieuwe die wel aan je eisen voldoet.
Maar probeer eerst jouw combi uit, maar stel je vragen duidelijker en ga geen argumenten aandragen die feitelijk helemaal niks inbrengen.
Kom ook niet met domme voorbeelden, want sorry hoor, of je voldoende kabels hebt zou de laatste verassing moeten zijn, dat kun je van te voren allemaal
weten. Iedere speaker een kabel en klaar... Zo moeilijk is dat niet.
Comment