Ik heb net de Skytec-120 ontvangen. Enkele vreemde mankementen - draadloze microfoon sluit niet aan op het toestel, de twee draadloze mic-ingangen veroorzaken enorm veel ruis wanneer ze opengedraaid worden, maar het belangrijkste probleem dat na 1 dag gebruik is opgedoken, is dat de machine na 5 minuten (maximaal) werken overschakelt op low power, en er dus niets meer mee aan te vangen is - dat terwijl hij aangeschakeld is op netstroom. Blijkbaar werkt dit toestel enkel op de interne accu, en is de lading leeg. Zeer vreemd dat netstroom (op verschillende stopcontacten getest) blijkbaar niet werkt om het ding te laten functioneren, maar nog vervelender - en mijn uiteindelijke vraag, sorry voor de lange aanloop - is dat de accu niet oplaadt via netstroom, ook al heb ik de richtlijnen uit de veel te beperkte handleiding ivm opladen gevolgd. Is er iemand die raad weet? Anders moet ik dit toestel alsnog retourneren (en dat heb ik al met het eerste exemplaar moeten doen dat volledig defect was, waarschijnlijk een foutje geweest in het magazijn).
Hartelijke dank bij voorbaat!
Hartelijke dank bij voorbaat!
Comment