Announcement

Collapse
No announcement yet.

JB systems am 50 verbinden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JB systems am 50 verbinden

Hallo,

Ik heb zojuist ijn studio monitors binnen ik snap niet hoe ik ze met elkaar moet verbinden. Er is een kabel bijgeleverd. Zo'n kabel met 2 van die pinnetjes aan beide uiteinden. Volgens de handleiding oet ik die gebruiken hiervoor.

Het probleem is dat ze niet vast blijven zitten als ik ze de ringetjes aandraai. Er lijkt ook niet echt een gat te zitten in de speakers. Als ik de ringetjes helemaal open draai en vervolgens de pinnetjes er in doe en dan weer alles aandraai zit is alles nog steeds niet vast.

Heb ik nog iets extra nodig om de passieve met de actieve monitor te verbinden?

Bvd

Ik heb hem helemaal doorgelezen en daar staat in dat de meegeleverde kabel hiervoor bedoeld is .

http://www.beglec.com/#product=am-50activemonitor hier kun je de handleiding vinden misschien dat jullie er wijzer van worden

Comment

Misschien een rare vraag van mijn kant, maar heb je de handleiding al helemaal doorgelezen?

Misschien kun je een foto maken van wat je precies bedoelt. Dit kan al veel verhelderen voor ons.

Comment

Ik heb hem helemaal doorgelezen en daar staat in dat de meegeleverde kabel hiervoor bedoeld is .

http://www.beglec.com/#product=am-50activemonitor hier kun je de handleiding vinden misschien dat jullie er wijzer van worden

Comment

Ik kan niet direct zien wat de aansluitingen zijn, het is in ieder geval een apart iets zo op het eerste gezicht.
          Zou je wellicht een foto van de aansluitingen op beide speakers en kabels kunnen maken?

Comment

Hier wat foto's :

Comment

Probeer de knopjes van de aansluitingen er eens helemaal af te draaien. Als het goed is zie je in de aansluiting die van bovenaf gezien lijkt op het volgende:
              |o|
              Daar steek je het pinnetje van de kabel in en vervolgens draai je de knopjes er weer terug op. Dan zou de draad goed vast moeten zitten.

Comment

Idd dat was de manier. Stom dat ik daar niet op kwam. Thx voor je hulp !

Comment

Kijk, mooi dat het gelukt is. En we horen uiteraard graag hoe ze klinken! ;)

Comment

Working...
                  X