Announcement

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT: Microfoon + bijpassende dingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GEZOCHT: Microfoon + bijpassende dingen

Beste mede Bax-Shoppers,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar een goede microfoon om bijvoorbeeld Skype gesprekken in hoge kwaliteit te voeren.
    Ook vind ik het handig tijdens het gamen, om goed verstaanbaar te zijn.
    Ik zoek een microfoon die zo min mogelijk achtergrond geluiden laat horen, zonder ruis.

Ik heb hiervoor een Samson C01U USB Microfoon gehad, alleen deze heb ik teruggestuurd omdat deze al mijn achtergrondgeluiden zeer hard liet horen.
    Ik heb momenteel DEZE op het oog.
    Hebben mensen daar ervaring mee? Zo ja, is deze geschikt waarvoor ik hem nodig heb?
    Dus: Zonder ruis, zonder achtergrondgeluiden (of zo min mogelijk) en dat je mij niet super hard hoort typen.

Als je nog andere tips heb, laat even een linkje naar de microfoon achter en vertel of ie geschikt voor me is.

Alvast heel erg bedankt.
    Nick
    Last edited by DJgosp; Sunday-10-08-2014, 21:00.

Ten eerste Skype en hoge audio kwaliteit lijkt mij niet samen te gaan.
    Ik zou voor een gewoon dynamisch of wellicht nog beter een headset gaan. (Zie ook http://www.bax-shop.nl/forum/f7-gelu...oon-17885.html)
    Super gevoelig condensator microfoons zijn bedoeld om gevoelig te zijn en zoveel mogelijk (in jou geval dus ook omgeving) geluid op te vangen.

Comment

Ik ken best wat mensen met bijvoorbeeld een Samson C03U USB, en zij hebben totaal geen last van achtergrondgeluiden, ruis etc... Hoe is dit mogelijk dan? En was diegene die ik in het vorige bericht gezet had niet goed?

Comment

Working...
      X