Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe geluidsappratuur dorpshuis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe geluidsappratuur dorpshuis

Beste forumleden.
    Ter vervanging van onze huidige geluid's installatie zoeken we nieuwe.
    Wij hebben hier helaas niet heel veel verstand van.

Voor in onze kleine zaal willen we graag(deze installatie word minder gebruikt)
    2 boxen
    1 versterker
    1 mixer met meerdere kanalen (hoeft niet uitgebreid te zijn we willen alleen verschillende bronnen harder of zachter zetten)
    1 cd speler

Voor in de grote zaal (hier worden de meeste feesten gegeven.)
    4 boxen
    1 versterker
    1 mengpaneel / mixer mag wat uitgebreider en meerdere kanalen
    2 cd spelers

We willen ook een kleine licht show kunnen geven.

Daar wij een dorpshuis zijn hebben wij niet een heel groot budget.
    We leven voornamelijk van sponsoring en donatie's.
    Wat zouden jullie ons aan raden?

We horen het graag

Mvg Arjan Huigen

Ik zou je aanraden een budget op te geven, dat werkt iets makkelijker :cool:

Comment

In boxen stoppen we baby's, laten we het luidsprekers of speakers noemen ;)

Wat je denk ik het beste kan doen is iemand die hier een goede kijk op heeft benaderen, aangeven wat je wil (op locatie, heel fijn altijd) en een budget meegeven.
      Deze persoon kan voor jou iets passend bedenken zonder dat er details over het hoofd gezien worden. Toch jammer als je 4 dikke speakers aanschaft maar vergeet dat daar eigenlijk versterkers, kabels en processing bij horen...

Je mag mij PM'en uiteraard al zit ik niet direct om de hoek. Er is ongetwijfeld een lokaal bedrijfje wat daar ook goed in is.

Grote voordeel boven dit forum: iemand die de locatie eens gezien heeft, specifieke productkennis heeft en niet meteen gaat roepen wat hij zelf graag zou willen maar iets voorstelt wat voor jou nuttig is.

Comment

Working...
      X