Announcement

Collapse
No announcement yet.

gezocht: mengtafel met moeilijke eisen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gezocht: mengtafel met moeilijke eisen.

dames en heren,

ik ben opzoek naar een nieuwe mengtafel.
    het liefst heb ik alle aansluitingen aan de achterkant, en dus niet aan de bovenkant.
    en welke eis is er nu zo moeilijk? ik wil meerdere gescheiden uitgangen met faders.
    1 voor midden - hoog
    1 voor sub
    1 voor midden hoog zone 2
    1 voor sub zone 2

weet iemand een goede mengtafel ?

Is gewoon mogelijk zolang je maar een tafel kiest met voldoende groep/ matrix outputs het leukste zou zijn als je dan ook per output er een 31 bands EQ aan kan hangen. Naar mijn idee kom je dan al snel uit in digitaal zoals ls9/x32 en als het budget het toelaat is een Digico tafel ook zeer zeker een optie.

Comment

Ik ben bang dat dit budget niet een ls9 / x32 of zelfs een digico toe gaat laten. Daarnaast heeft een digico zo goed als geen aansluitingen achter op de tafel en moet je met een stageblock werken.

Is dit budget er wel. Kijk dan ook eens naar de gld 80 ( ook met stageblock ) of een soundcraft si preformer / compact.

Comment

@Ronennieshow ik ben het niet helemaal met je eens zowel SD9 als SD11 hebben 8 outputs achterop zitten en SD 9 heeft er ook nog eens 2 AES uitgangen de SD11 heeft er 1. Daarnaast is voor de SD11 niet perse een stageblock noodzakelijk. GLD is ook zeker een mooie optie die alleen iets minder flexibiliteit biedt als een Digico maar het verschil in prijs speelt dan ook zeker een rol.

Comment

Je hebt gelijk. Ik koop een digitale tafel die zoveel kost dat ik er een leuke nieuwe wagen van had kunnen kopen en dan neem ik genoegen met de 8 aansluitingen achterop.

Een Digico is een leuke tafel maar dat beetje wat het meer kan tegenover een Gld of si is het voor mij niet waard. Dat wat ik er mee moet kunnen doet de Gld of een si....... al meer dan voldoende.

Een si heeft dan nog als voordeel dat je al behoorlijk wat aansluitingen achterop de tafel hebt. Voor het geld denk ik dat dit een meer dan erg nette tafel is. Maar nog steeds gok ik op te duur voor de topic starter als ik naar de manier van formuleren in de openingspost

Comment

@ Ronnie ik ben het met je eens je koopt voor de prijs van een SD9 idd een leuke auto.
            Voor wat betreft de uitgangen is dat een keuze ik persoonlijk vindt een de Digico erg fijn werken en werk er ook met veel plezier mee. Ik denk wel dat voor de TS alle opties al snel boven budget zijn.
            Ook moet ik zeggen dat inderdaad een GLD een prima alternatief is.

Comment

Working...
            X