Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geluidsset gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geluidsset gezocht

Hi,

Voor op mijn kamer zoek ik een goedkope, maar degelijke geluidsset. De kwaliteit hoeft natuurlijk niet perfect te zijn, maar wel gewoon prettig om naar te luisteren. Nu zoek ik dus speakers + versterker/controller waarmee je het geluid kan regelen: dat vind ik het fijnste.

Budget: max. 100 euro

Alvast mijn hartelijke dank,
    David H.

Max 100 euro. Dan denk ik direct aan een Logitech 2.1 setje.

Ga naar de mediamarkt, die hebben al enkele leuke setjes voor onder en rond de 100 euro. Kun je direct luisteren!

Comment

Voor 100 euro kun je bijna geen set krijgen met versterker en mengpaneel er bij.
      Dan zul je zoals Powningcabbage zegt maar de mediamarkt of kijkshop moeten, of je moet je budget verhogen.

Comment

ik heb een set voor je. 2x skytec SM12 +versterker en evt. bekabeling

Comment

voor 100 euro heb je nog geen goede versterker. je zal je budget moeten verhogen naar 200

Comment

Als het echt alleen maar gaat om muziek te luisteren op je kamer en het geen denderende kwaliteit hoeft te zijn.
            Waarom dan geen radio/cd/usb speler waarvan er 100 onder de 100 euro te krijgen zijn.

PA set moet je niet aan beginnen, ook niet voor 200 euro.
            Skytec nooit doen, gewoon niet. Met een mooi huiskamer setje van Akai, Philips, Sony, etc
            van de mediamarkt bereik je je doel wel denk ik. Niet te moeilijk doen.

Comment

Working...
            X