Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke luidspreker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke luidspreker

Hallo,

Ik vraag me af wat voor luidspreker ik nodig heb als beginnende (huiskamer)DJ.
    Ik heb vrij weinig kennis op het gebied van Audio.
    Zelf denk ik dat ik een DJ studio monitor nodig heb, maar ik heb alleen geen idee welke.
    Ze zijn om aan te sluiten op een Macbook op mijn kamer om muziek af te spelen en te mixen zodra ik hiervoor de geschikte apparatuur heb.
    Tips op het gebied van een goede, nog vrij simpele, mixer zijn overigens ook zeer welkom.

Hartelijk Dank!

wat is je budget voor een setje speakers?
    gr

Comment

ik heb zelf een behringer ms40 koppel. erg leuke monitoren. natuurlijk geen pracht kwaliteit maar dat heb je ook niet nodig met nummers in en uit mixen vind ik zelf. wat vooral handig is dat er een mini jack -mini jack aansluiting op zit waardoor je bijvoorbeeld gewoon je laptop kan aansluiten. maar ook ook een rca - rca op (rood wit tulpjes) waardoor je je mixer er op kan aan sluiten. en die 2 kan je apart besturen via de 2 volume knoppen aan de voorkant waar je ook nog je bas en treble hoogte kan verstellen wat ik zelf erg handig vind. let wel op dat de mini jack - mini jack kabel en de rca - rca kabel niet bij mijn bestelling zaten. het zou kunnen dat dat verandert is maar bij mij was dat niet zo dus ik zou wel die 2 kabels erbij kopen of bij een lokale elecktronica winkel. een ander setje in dit prijs segment is ook erg goed maar probeer wel te kijken naar een actief-pasief setje net zoals de ms40. je hebt namelijk actief-actief niet gelijk nodig en dat is ook duurder aangezien die speakers per stuk zijn.

nog succes met het kiezen van een paar goede speakers

Comment

Working...
      X