Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj Meubel,Dj booth

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj Meubel,Dj booth

Hallo,

ik ben al dagen opzoek naar een mooi dj meubel of ontwerp.
    weet iemand nog een mooi ontwerp of heb je er 1 te koop? nail me dan even.

ik zag een mooi dj meubel, maar die is erg duur

$_85.jpg

Zoiets lijkt mij ook mooi en het is handig mee te nemen want hij kan inklappen
    dat wil ik graag zelf maken maar de onderdelen die er aan zitten zijn erg duur.

eisen:
    materiaal maakt niet uit dus hout aluminium enz.
    graag mobiel
    licht
    en mobiel

ik hoop dat jullie nog een mooi ontwerp hebben en het liefst inklapbaar dus mobiel

mvg jim

Deze heeft een mooie prijs-kwaliteitverhouding:

Zelf een DJ meubel maken is overbodig geworden! Prodjuser heeft de DJ Stand ontwikkeld, een inklapbaar DJ meubel dat binnen enkele minuten op te zetten is.

De pootjes vliegen er op een gegeven moment af en het tillen vergt wat oefening omdat het handvat op een domme plek zit, maar verder gaat deze bij mij al enkele jaren probleemloos mee.

Comment

Hallo,
      http://www.bax-shop.nl/dj-meubilair/...t-details.html heb ik nog thuis staan, en bied ik hier bij aan. Wat is uw bod als u geïnteresseerd bent tenminste :P . Het is een fijne booth en erg stijlvol.

Mvg Arnaud
      arnaudeduard@hotmail.com

Comment

Beste Forumleden,

Ik wil graag een dj meubel gaan maken. Ik zoek ideeen. Ik wil graag een ovaal dj meubel met plexiglas en ledspotjes erachter. Maar ik wil het graag kunnen opklappen. Iemand ideeen??? Dit meubel vind ik er erg mooi uitzien alleen helaas niet opklapbaar. Heeft er iemand ideeen of foto's van zijn eigen meubel/booth?
        https://www.google.nl/search?q=dj+me...l%3B1496%3B771
        mvg Collin

Comment

Originally posted by collin98 View Post
          Beste Forumleden,

Ik wil graag een dj meubel gaan maken. Ik zoek ideeen. Ik wil graag een ovaal dj meubel met plexiglas en ledspotjes erachter. Maar ik wil het graag kunnen opklappen. Iemand ideeen??? Dit meubel vind ik er erg mooi uitzien alleen helaas niet opklapbaar. Heeft er iemand ideeen of foto's van zijn eigen meubel/booth?
          https://www.google.nl/search?q=dj+me...l%3B1496%3B771
          mvg Collin
          Het lijkt mij een beetje overbodig om in verschillende topics hetzelfde onderwerp te behandelen. Kies één van de twee en ga daar in verder.

Comment

Andere topic is gesloten. Jullie kunnen hier weer verder!

Comment

Ik heb jaren dat opklapbaar meubel van Prodjuser gehad en was er wel heel tevreden over (gekocht via Bax uiteraard). Het meubel was op te zetten in een aantal seconden en was vrij stevig! Wel heb ik nooit betrouwd om op de linker en rechterflap een flightcase met CDJ2000 te plaatsen, zo sterk leek het niet (1 grote case met alles in gaat dan weer wel ivm verdeling van het gewicht). De diepte van het bovenblad mocht wel iets dieper zijn (om makkelijker laptopstand kwijt te kunnen voor je neus in plaats van rechts naast je mixer) en de hoogte mocht nog wel 5 a 10 cm hoger (voor iemand die 1m87 is). Nadeel waren alle scherpe randen, binnenvoering van auto beschadigde daardoor enorm. Als je een bestelwagen hebt geen probleem uiteraard. Het gewicht was ook vrij lomp. Maar eigenlijk dus geen noemenswaardige nadelen voor het geld dat ze maar kosten.

Ik ben nu van plan zelf een meubel te maken met als kader hout (enkel kader omwille van gewicht) met een werkhoogte van 102 cm, breedte van 90 cm en 2 niveautjes (controller + laptop). De kader met scharnieren bevestigen, 2 legplanken inklikken (eentje bovenaan en zeker ook onderaan omwille van stabiliteit) en dan de wanden van plexiglas (lichter dan hout). Dit zou moeten uitkomen op een compact en zeer licht geheel. Alles netjes schilderen en een led-tube onderaan door het plexiglas laten schijnen als afwerking. Je moet het wel zelf maken want in de handel is er niks deftigs te verkrijgen aan een normale prijs. De Oddyssey-tafel en het Prodjuser meubel is het enige wat budgetvriendelijk is. Maar bij de Oddyssey moet je sowieso weer afrokken met een doek of je ziet alle kabels liggen. De Liteconsole Go is eigenlijk de mooiste en meest professionele optie, maar kost 1000 EUR en weegt 30 kilo. Niet echt een lichtgewicht en een aanslag op je portemonnee. Zelf iets maken kost je 150 EUR aan materiaal en wat uren maar het is nog leuk werk ook en je kan het volledig op maat maken van je gear.

Comment

Working...
              X