Announcement

Collapse
No announcement yet.

Subwoofer kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Subwoofer kopen

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een subwoofer. Ik heb zelf al actieve toppen namelijk de yamaha stagepass 300 dit is een set van 2 fullrange speakers (150 Watt rms per stuk). Ik zou hierbij graag een bijpassende subwoofer hebben voor niet te veel geld. Mijn budget ligt tussen de 400 en 500 euro verder moet het een actieve subwoofer zijn en ik wil hem gebruiken voor dj optredens.

Met vriendelijke groet Lucas

Ik denk dat je beter eerst kunt kijken naar 2 goede top speakers i.p.v. je stagepass uit te breiden met een subwoofer. De stagepass serie is meer voor presentaties en achtergrond muziek maar niet echt geschikt voor DJ werk.

Comment

Originally posted by dsound Audio Solutions View Post
      Ik denk dat je beter eerst kunt kijken naar 2 goede top speakers i.p.v. je stagepass uit te breiden met een subwoofer. De stagepass serie is meer voor presentaties en achtergrond muziek maar niet echt geschikt voor DJ werk.
      Dat klopt maar als je toch liever een sub d'r onder wil hebben zou ik kijken naar een 12 of een 15 inch subwoofer.
      Deze is misschien wel wat voor jou. Of anders de 12 inch versie uit dezelfde serie.

Als je voor een iets beter merk wilt gaan zul je ook naar deze sub kunnen kijken.

gr

Comment

Ja dat klopt wel, maar aan wat voor actieve toppen zou je dan denken?

Comment

Working...
        X