Announcement

Collapse
No announcement yet.

Subs onder JBL PRX 612 M

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Subs onder JBL PRX 612 M

Heij; IK heb een paar JBL PRX 612M en zou daar graag wat bass onder krijgen. Men heeft mij al een JBL PRX 718 XLF aangeraden. Op papier lijkt de Behringer Eurolive B 1800D Pro een goed alternatief.Ok,ze wegen wel wat meer maar dan heb ik er 2 voor de prijs van 1 JBL en nog wat centen over..... En 2 kasten oogt wel beter als 1 al was het maar om je toppen op te zetten. En hoe zouden 2 Behringers Eurolive B 1500 Pro zich verhouden tot 1 JBL PRX 718 XLF ? Msch ook een alternatief ? Of als er iemand een suggestie of ervaring heeft ?

Grtz Bushbeater

De jbl subwoofer gaat stukken harder en klinkt stukken beter en dieper. Het is zonde als je al 2 goede tops heb en hier dan budget subwoofer onder gaat gooien. Ik zou starten met een jbl prx 718xlf. Hier ga je zeker een stuk mee vooruit.

Comment

+ Kijk eens ook naar andere subs in die prijsrange.
      Zijn nog genoeg alternatieve voor de jbl 718xlf.

Comment

Als uw budget rond de 1000 euro is zou ik zeker de db technologie sub 15d of 18d aanraden. Deze hoeven niet zoveel onder te doen van de JBL PRX718 en zijn een goeie 500 euro goedkoper.
        De JBL PRX718 hebben voor mij een nadeel dat je de muziek al hard moet zetten, anders vallen ze in stand-by.

Comment

Working...
        X