Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke versterker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke versterker

Beste forumleden,

Ik heb een vraag. Ik kan een volledig geluidsset overkope. Van een kennis van mij, dsze bevat:
    2 turbosound live 1201 (top)
    2 turbosound live 1500 (sub)
    1 crown xLs 402 (oud model)
    1 c-audio Gb 602

Wat kan ik beter doen. Nieuwe versterkers kopen, of deze erin laten zitten? IMG-20140914-WA0005.jpgIMG-20140914-WA0004.jpg

Mvg,
    Keyano

Budget voor de nieuwe versterkers zou niet heel erg groot zijn

Comment

zolang deze versterkers het nog doen zou ik ze laten zitten, en dan even door sparen voor een paar nieuwe.
      gr

Comment

Persoonlijk zou ik het ook vrij sneu vinden als je met zoon set speakers er een set goedkope prul versterkers aan gaat hangen.

De kwaliteit van je geluid word nooit beter dan dat van je zwakste schakel. Kortom waarom een dure leuke set nemen om er vervolgens oekieloekie versterkers aan te gaan hangen. Als ze nog goed en betrouwbaar zijn lekker laten zitten.

Comment

Bij goedkope versterker zet Bax niet voor niets een waarschuwing.
          Het is de basis van je installatie. Een kapotte speaker, mengpaneel of draaitafel, allemaal heel erg vervelend en niet echt
          handig bij een avondje draaien, maar er is omheen te werken. Valt je versterker weg, is het einde oefening en hun je inpakken.
          Zolang deze versterker het gewoon doen en je er naar jouw idee om kan bouwen, lekker laten zitten.

Want met een paar goedkope versterkers, doe je deze set geen eer aan toch?
          Lekker gaan gebruiken en mocht je nieuwe willen, ga er dan lekker voor sparen.
          Nieuw of tweedehands, zorg dat je dan in ieder geval voor een versterker gaat die zich kwalitatief kan
          meten met de rest van de set.

Versterker is in mijn ogen waar je als allerlaatste op bezuinigd...

Comment

Working...
          X