Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat betekend...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat betekend...

Het als er staat, bijvoorbeeld in de b-stock, Devine Trono 12 v11 <-- wat betekend de v11?

EDIT:
    En ik heb een mixer thuis liggen, deze had ik gekregen maar er zat geen adapter bij, ik weet niet welke ik moet komen, Er staat op: 12v~ / 50hz / 600mah

Wat is dan een goede adapter?
    Last edited by bradleyv; Tuesday-16-09-2014, 16:07.

De v11 staat voor het punt dat het de 11de is in b-stock. Zo weten ze precies in welke jij interesse hebt. Niet dat je er zomaar 1 uit b-stock krijgt als er nog 10 meer zijn. Nope je krijgt precies nummer v11 ( versie 11 ) Daar staat de v11 dus voor.

Zijn het er 99 dan heb je dus v1 tm v99.
    Bij volledig nieuwe producten staat dit niet omdat het dan natuurlijk niets uitmaakt of je nummer 1 of 99 krijgt aangezien ze allemaal nieuw zijn.

Comment

Maarja, als er maarliefst 11 in de b stock staan ga ik wel achter mn oren krabben... Waarom zijn er 1 tweuggestuurd, en waarom raken ze die zelfs in de b stock niet kwijt ;)

Voor mij een hele grote red flag

Comment

de v1 is voor het systeem ook altijd v1 dus over heel de linie zijn er 11 terug gekomen. Maar zijn er dit 11 op de 25 verkochte speakers of zijn er dit 11 op de 10.000 verkochte stuks. Als ik er maar 2 terug krijg lijkt het weinig. Alleen als er maar 6 van verkocht zijn is het opeens al 33%. Dat is dan weer wel veel.

Als de speaker ooit nog eens terug voor reparatie komt moet bax dus ook weten is dit v1 of v3 of v8. Kortom het word alleen maar meer en meer.

Maaruh ik haakte toch al af bij devine. Leuk spul voor beginners met een zeer beperkt budget. Alleen is dat niet mijn bestedingsruimte dus houd het op voor mij. Ik kan en ik wil wel meer uitgeven dus dan kijk ik ook naar een andere prijsklasse. Maar geloof me ook daar gaat gewoon zo nu en dan wat stuk. Het is dan maar net hoe het opgelost word.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
          de v1 is voor het systeem ook altijd v1 dus over heel de linie zijn er 11 terug gekomen. Maar zijn er dit 11 op de 25 verkochte speakers of zijn er dit 11 op de 10.000 verkochte stuks. Als ik er maar 2 terug krijg lijkt het weinig. Alleen als er maar 6 van verkocht zijn is het opeens al 33%. Dat is dan weer wel veel.

Als de speaker ooit nog eens terug voor reparatie komt moet bax dus ook weten is dit v1 of v3 of v8. Kortom het word alleen maar meer en meer.

Maaruh ik haakte toch al af bij devine. Leuk spul voor beginners met een zeer beperkt budget. Alleen is dat niet mijn bestedingsruimte dus houd het op voor mij. Ik kan en ik wil wel meer uitgeven dus dan kijk ik ook naar een andere prijsklasse. Maar geloof me ook daar gaat gewoon zo nu en dan wat stuk. Het is dan maar net hoe het opgelost word.
          Reviews lezende van Devine producten op Bax, zie ik dat hier en daar toch wel eens een setje teruggaat omdat de kwaliteit onder die van de gewenste kwaliteit.
          Toch altijd wat mensen die denken dat goedkoop, duurkoop niet bestaat. Zijn er dan wel gelijk 2 die teruggaan...

Comment

Ik heb de reviews van devine eens nagelezen, er zijn toch heel veel mensen die ondersteboven zijn van deze speakers. Je komt niet veel negatieve reacties tegen.
            Dus zoveel zullen er niet zijn die deze terug sturen.
            Maar omdat het budget speakers zijn zullen er wel heel veel verkocht worden, dus als er 11 b-stock speakers zijn vind ik het nog wel meevallen. Ik veronderstel dat hier ook de garantie gevallen bijzitten.
            Ik ben 2 weken geleden naar een verjaardagsfeestje geweest en hier stonden in een kleine ruimte 4 devine speakers opgesteld. Wel voor de helft van dit geld heb je ook een goeie stereo (bv 2x120w) die beter klinken als deze speakers. Liever iets minder luid en goed geluid dan harde scherpe krakende tonen de ganse avond.
            Maja voor de meeste mensen boeit de kwaliteit niet. Hoe groter en zwaarder de luidsprekers hoe sjieker het over komt.

Comment

Working...
            X