Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen als DJ (ben nu 12 jaar) en heb in het begin wat dingen bij elkaar gesprokkeld,
Ik heb nu het volgende:
- Een (oude) Kenwood versterker (200 Watt); deze wordt erg warm tijdens het draaien van muziek
- 2 boxen van Skytec PA-speaker 2x 8" 600 Watt 8 Ohm
- 2 boxen van Skytec PA-speaker 10" 400 Watt 8 Ohm
- DJ controller van Pioneer (de DDJ-SB)
Ik mag af en toe in het zwembad een kinderdisco geven en merk dat de muziek eigenlijk net niet hard genoeg gaat en ik mis een beetje bas. Ik verdien er ook een beetje geld mee en wil dat graag uitgeven aan iets wat de kwaliteit verbetert.
Is een andere versterker misschien al voldoende?
Is een subwoofer extra beter? Ik heb aan de achterkant van de versterker 4 aansluitingen voor boxen, dus daar kan geen aansluiting voor een extra box meer bij.
Wat zouden jullie aanraden?
Ik heb nu het volgende:
- Een (oude) Kenwood versterker (200 Watt); deze wordt erg warm tijdens het draaien van muziek
- 2 boxen van Skytec PA-speaker 2x 8" 600 Watt 8 Ohm
- 2 boxen van Skytec PA-speaker 10" 400 Watt 8 Ohm
- DJ controller van Pioneer (de DDJ-SB)
Ik mag af en toe in het zwembad een kinderdisco geven en merk dat de muziek eigenlijk net niet hard genoeg gaat en ik mis een beetje bas. Ik verdien er ook een beetje geld mee en wil dat graag uitgeven aan iets wat de kwaliteit verbetert.
Is een andere versterker misschien al voldoende?
Is een subwoofer extra beter? Ik heb aan de achterkant van de versterker 4 aansluitingen voor boxen, dus daar kan geen aansluiting voor een extra box meer bij.
Wat zouden jullie aanraden?
Comment