Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker met 2 boxen gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterker met 2 boxen gezocht

Hallo allemaal,

Ik zoek een versterker en 2 boxen waarin een goede bass zit. Ik heb namelijk al 4 boxen met bijbehorende versterkers staan, maar daar komt niet een goede bass uit. Mijn budget is 300 à 400 euro. Graag wel met een RCA/tulp ingang.

Groeten,
    MisterH
    Last edited by MisterH; Tuesday-07-10-2014, 19:00.

Originally posted by MisterH View Post
    Hallo allemaal,

Ik zoek een versterker en 2 boxen waarin een goede bass zit. Ik heb namelijk al 4 boxen met bijbehorende versterkers staan, maar daar komt niet een goede bass uit. Mijn budget is 300 à 400 euro. Graag wel met een VGA ingang.

Groeten,
    MisterH
    VGA ingang? Wat heeft een versterker met video te maken?

Maar ga je deze speakers dan al in combinatie gebruiken gebruiken met die 4 andere speakers,
    is het een home setje of een PA set. Want als je meer bas wilt neem je toch een subwoofer?

Comment

Zie hieronder
      Last edited by MisterH; Tuesday-07-10-2014, 19:06.

Comment

Haha sorry, ik bedoelde een normale audio uitgang: RCA. Ik wil deze speakers dan inderdaad in combinatie nemen met mijn 4 andere, alleen dan wel op een aparte versterker. De 4 die ik heb staan is een PA set.

Groeten
        MisterH
        Last edited by MisterH; Tuesday-07-10-2014, 19:12.

Comment

ik heb nog 2 15 inch speakers van hq power en daar zit echt een geweldige bass in. die mogen wel weg voor 70 euro alleen er zit geen versterker bij maar die zijn niet zo duur !. als je interesse hebt laat dan maar wat horen groetjes Christian

Comment

Ik heb ook nog 2 15 inch speakers staan ev. met versterker. De kasten hebben wat gebruikerssporen, maar werken nog wel goed. Wattage zou ik niet durven zeggen maar ik heb er altijd een 300 watt versterker op gehad en dat ging altijd perfect. Ze mogen voor weinig weg.

Comment

Dank jullie allemaal, ik ben ondertussen overgegaan tot aankoop via bax-shop.nl.

Groeten,
              MisterH

Comment

Originally posted by MisterH View Post
                Dank jullie allemaal, ik ben ondertussen overgegaan tot aankoop via bax-shop.nl.

Groeten,
                MisterH
                Wat heb je nou genomen dan?

Comment

Working...
                X