Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tannoy 802 of KRK RP8 G3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tannoy 802 of KRK RP8 G3

Beste Bax-leden,

Ik ben van plan om de Tannoy 802 of de KRK RP8 G3 te halen. De monitors wil ik gebruiken om gewoon muziek te luisteren. Ik produceer of draai niet, maar misschien wil ik dit in de toekomst wel gaan doen. Verder luister ik vooral Hardstyle. Welke van de twee monitors raden jullie mij aan? Ik heb goede verhalen gehoord over beide, dus vandaar mijn twijfel!

Is het verder verstandig om hierbij ook een externe USB-geluidskaart te halen of is de onboard geluidskaart van mijn laptop hiervoor voldoende?
    Last edited by MrHao; Thursday-09-10-2014, 00:05.

Deze vraag valt in de categorie 'smaken verschillen'. Als voorbeeld hieronder een aantal vragen uit dezelfde categorie om duidelijk te maken dat je uiteindelijk zelf moet bepalen wat een goede keuze is:

-Wat is lekkerder? Biefstuk of varkenshaas?
    -Wat is een betere auto? Mercedes of BMW?
    -Wat is het beste mobiele besturingssysteem? IOS of Android?
    -Wat is de beste politieke partij?....

De speakers waar je het over hebt zijn beide meer dan ok, maar wat vind jij er zelf van? Alleen door te luisteren kan je dit voor jezelf bepalen en aangezien het een mogelijke grote uitgave is zou ik deze keuze niet aan de mening van anderen overlaten.

Kom gewoon eens een keertje naar de winkel in Goes. We hebben twee prachtige monitorruimtes waar een eerlijke weergave mogelijk is. Wij zorgen er dan voor dat je beide sets naast elkaar kan beluisteren. Bovendien staat er nog veel meer en het kan zomaar zijn dat je verknocht raakt aan iets waar je eerst helemaal niet aan gedacht hebt.

Dergelijke mooie speakers verdienen natuurlijk ook een goede geluidsbron en de on-board geluidskaart is dat zeker niet. Je moet echt investeren in een goede interface om de kwaliteit van de speakers ten volste te benutten. Een betrouwbare interface is de Focusrite Scarlett:

Focusrite Scarlett 2i2 koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

Comment

Working...
    X