Announcement
Collapse
No announcement yet.
Is dit een leuk setje voor kleine tuinfeestjes om af en toe mee te zingen?
Collapse
X
-
Originally posted by frankuh View Post
Ook zijn de microfoons niet echt gemaakt om mee te zingen. Er zijn veel meer compacte PA-setjes te verkrijgen die niet gek veel meer kosten
maar wel stukken beter klinken. Ik kan me herinneren dat we onlangs iemand hadden die op zoek was naar zo'n setje voor dezelfde doeleinden, ik dacht dat hij uiteindelijk voor deze is gegaan. Kan een microfoon met draad op (voor een leuke zangmicrofoon die geen vermogen kost is de Shure SM48 wel een aanrader). Je hebt dan alleen geen accu. Is dat een pré?
-
Ik ben het totaal met Groninger eens. En vindt zijn advies heel goed. Mocht je toch echt goedkoper willen, zou je ook een kunnen kijken naar:
Devine Artis 10A 150 watt actieve luidspreker +Devine Artis 10 150 watt passieve luidspreker.
Zelf heb ik een Devine Artis 12A. Wanneer ik deze vergelijk met mijn HK audio Lucas Nano 300, dan is deze van mindere kwaliteit. Voornamelijk qua geluid. Maar ik zeg niet dat deze luidspreker heel slecht is, sterker nog voor de prijs vindt ik het een mooie speaker. Wel moet je er mee rekening houden dat hij aardig wat ruis produceert, wat opzicht niet zo'n probleem is. Omdat ik aanneem dat als je zo'n set hebt, je hem niet op z'n zachts set. En zet je hem op een beetje volume dan hoor je die ruis niet meer.
Kortom zou dit ook nog een best goede optie kunnen zijn. Hier ben je wat goedkoper uit dan de set van Groninger. Maar als je die duurdere set kan betalen.... Zou ik daar voor gaan!
Comment
-
Originally posted by speaker View PostIk ben het totaal met Groninger eens. En vindt zijn advies heel goed. (...) Hier ben je wat goedkoper uit dan de set van Groninger. Maar als je die duurdere set kan betalen.... Zou ik daar voor gaan!
Maar de set waarnaar ik linkte was de set die die jongen toen nam.
Er bestaan ook goedkopere PA setjes, van onder andere Behringer.
Niet dat ik daar zo'n enorme fan van ben, maar ook vergelijkbaar aan Devine.
Vaak nog wel iets beter, ligt eraan wat je neemt.
Ik zou eerst wel eens willen weten of de ts bezwaar heeft tegen het weglaten van een accu.
Comment
Comment