Announcement

Collapse
No announcement yet.

Luidsprekerset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Luidsprekerset

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een luidsprekerset van 2 toppen en 1 subwoofer, mijn budget is ca. 750 euro en ik zou voor ongeveer 75 man willen draaien.

mvg Lucas

Dan kom je uit op bv. deze set;

HK Audio Soundhouse One luidspreker set. € 768.-

Comment

De aangeraden set WoodenHenry is inderdaad mooi. Je moet er nog wel rekening mee houden dat je nog bekabeling en statieven moet kopen. Zit je toch al snel op € 800,-.

Een andere set die ik zou aanraden:

DAP Club Mate II koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Met dit budget ga ik mee met het advies van speaker. Het blijft ook een persoonlijke kwestie, maar in mijn ogen (oren) moet de soundhouse echt het onderspit delven wanneer je deze set naast een Clubmate II zet.

Nog een nuttige mededeling: de sub die bij de Soundhouse zit is niet individueel regelbaar en die van de Clubmate wel

Comment

Ik ben sowieso al niet de grootste van HK.
          Ik zit toch meer in het rijtje Db en Electro Voice en aangezien er
          maar weinig argumenten zijn waarom je de clubmate onder de HK set moet rankschikken.
          Ga ik door in mijn trend van opvallend vaak de clubmate II aanraden ;)
          Dat is gewoon een mooi starterssetje voor mensen die niet meer dan €750 te besteden hebben.

Bij de clubmate zou je uiteraard ook statieven en kabels aan moeten schaffen.

Comment

Working...
          X