Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bier vs. Jou dure DJ Gear

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bier vs. Jou dure DJ Gear

Ha Medeforumgenoten,

Ik draai de laatste tijd vaak op van die feesten waar men het erg stimulerend vindt om bier te werpen.
    Gelukkig is er nog nooit bier over mijn set gegaan, maar ik zou in ieder geval flink gaan janken als dit wel zou gebeuren..

Hebben jullie al manieren bedacht om dit tegen te gaan?

Voor je laptop is folie of iets van plastic handig en dan gewoon een externe muis..
    Maar je pioneersetje wordt m niet met folie..

Alvast Bedankt,
    Tom

En voor de mod: Sorry ik ben zo dislesbies als de pest maar ik weet het moet jouw ipv jou :S
    Last edited by Tom Hoef; Monday-13-10-2014, 21:58. Reason: Dislesbieheid

Word je door iemand anders ingehuurd? Dan leg je in de afspraken duidelijk vast dat diegene verantwoordelijk is voor het verzorgen van een veilige, droge draaiplek. Hij of zij draait op voor eventuele schade.

Anders knutsel je een soort mini-overkapping.

Comment

Originally posted by Bureau Feestbeest View Post
      Anders knutsel je een soort mini-overkapping.
      Ik kom jaarlijks in een clubje, waar ze van plexiglas een soort afdak hebben gebouwd boven de plaats waar de apparatuur komt te staan.
      Ook heb ik wel eens jongens zien klooien met de stofkappen voor hun draaitafels. Zie er niet heel strak uit, net als iets over je apparatuur heen leggen.

Verantwoordelijkheid voor een droge werkplek zou je misschien kunnen leggen bij de organisator. Anders zou je zelf eens kunnen kijken naar een plastic overkapping, of,
      zoals ik ook wel eens heb gezien. Iemand had een flightcase voor zijn DJ-set, hiervoor een driewandig tussenstuk gemaakt voor tussen de case en de deksel, waardoor deze fungeerde als afdak, boven 2 mini laptopjes en aan de voorkant nog wel een soort raampje, zodat mensen wel konden zien waarmee hij bezig was. Led licht erin gebouwd en het zag er in het donker toch wel aardig netjes uit.

Wat je ook verzint, ik zou het in eider geval wel een beetje goed laten ogen.

Comment

Working...
      X