Announcement

Collapse
No announcement yet.

Midi keyboard?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Midi keyboard?

Beste mensen,

Ik zoek een midi keyboard voor FL studio wat raden jullie aan?

Bedankt

Originally posted by Lukecross99 View Post
    Beste mensen,

Ik zoek een midi keyboard voor FL studio wat raden jullie aan?

Bedankt
    Wat ben je zelf al tegengekomen?
    Wat is je budget?
    Hoeveel toetsen wil je hebben?
    Waar wil je hem voor gebruiken, is het bijvoorbeeld belangrijk dat hij meer als een piano speelt dan en een keyboard.

Als je advies wilt voor of over iets, dan geef vanuit jezelf zo veel mogelijk informatie.
    Laat je zien dat je zelf ook al bent wezen kijken en wat je precies wil.
    Dan denk ik 'ah, die jongen gaat er voor' en dan wordt het actief met je meezoeken een stuk
    leuker dan wanneer er iemand heel droog zegt 'he ik zoek iets wat raad je aan' en het dat verder ook gewoon is.

Ook zijn er recent een aantal topics hierover geweest, misschien zijn die alleen al voor extra informatie het voor jou ook al waard om even naar te kijken ;)

Comment

Originally posted by Groninger View Post
      Wat ben je zelf al tegengekomen?
      Wat is je budget?
      Hoeveel toetsen wil je hebben?
      Waar wil je hem voor gebruiken, is het bijvoorbeeld belangrijk dat hij meer als een piano speelt dan en een keyboard.

Als je advies wilt voor of over iets, dan geef vanuit jezelf zo veel mogelijk informatie.
      Laat je zien dat je zelf ook al bent wezen kijken en wat je precies wil.
      Dan denk ik 'ah, die jongen gaat er voor' en dan wordt het actief met je meezoeken een stuk
      leuker dan wanneer er iemand heel droog zegt 'he ik zoek iets wat raad je aan' en het dat verder ook gewoon is.

Ook zijn er recent een aantal topics hierover geweest, misschien zijn die alleen al voor extra informatie het voor jou ook al waard om even naar te kijken ;)
      He alvast bedankt,

Ik had http://www.bax-shop.nl/midi-keyboard...t-details.html deze in gedachten maar iemand zij bij de reviews dat deze niet perfect werkten. (Met FL studio)

Ik heb t liefst 49 of 61 toetsen.
      Hij is puur alleen voor dingen voor FL studio en muziek te maken.

Me budget ligt ook ongeveer tussen de 150 en de 200.

Bedankt alvast
      Last edited by Lukecross99; Tuesday-21-10-2014, 09:55.

Comment

Originally posted by Lukecross99 View Post
        He alvast bedankt,

Ik had http://www.bax-shop.nl/midi-keyboard...t-details.html deze in gedachten maar iemand zij bij de reviews dat deze niet perfect werkten. (Met FL studio)

Ik heb t liefst 49 of 61 toetsen.
        Hij is puur alleen voor dingen voor FL studio en muziek te maken.

Me budget ligt ook ongeveer tussen de 150 en de 200.

Bedankt alvast
        Hey!

Ik heb precies dat keyboard een tijdje geleden aangeschaft. Ben er erg blij en zou 'm ook niet zo snel in willen ruilen voor een andere.

Ik gebruik alleen Cubase en kan dus niks zeggen over het goed werken met FL studio. Ik heb met Cubase in ieder geval nooit problemen gehad. Ik weet het niet hoor, maar misschien hadden die mensen problemen omdat ze een te oude versie van FL studio hadden. Nogmaals, ik weet het niet.

Wat je altijd zou kunnen proberen is 'm gewoon bestellen en kijken of het werkt, wanneer het niet werkt kan je gratis terug sturen. Zou het niet werken (de faders etc), dan zou ik als ik jou was in ieder geval naar een andere kijken. Want ik lees dat sommige hem toch hebben gehouden, maar dan kan je wel iets beters vinden voor hetzelfde geld of iets wat evengoed is en goedkoper is (gewoon zonder faders etc, die dan niet zouden werken).

Veel plezier in ieder geval, welk keyboard je ook neemt!

Comment

Originally posted by speaker View Post
          Hey!

Ik heb precies dat keyboard een tijdje geleden aangeschaft. Ben er erg blij en zou 'm ook niet zo snel in willen ruilen voor een andere.

Ik gebruik alleen Cubase en kan dus niks zeggen over het goed werken met FL studio. Ik heb met Cubase in ieder geval nooit problemen gehad. Ik weet het niet hoor, maar misschien hadden die mensen problemen omdat ze een te oude versie van FL studio hadden. Nogmaals, ik weet het niet.

Wat je altijd zou kunnen proberen is 'm gewoon bestellen en kijken of het werkt, wanneer het niet werkt kan je gratis terug sturen. Zou het niet werken (de faders etc), dan zou ik als ik jou was in ieder geval naar een andere kijken. Want ik lees dat sommige hem toch hebben gehouden, maar dan kan je wel iets beters vinden voor hetzelfde geld of iets wat evengoed is en goedkoper is (gewoon zonder faders etc, die dan niet zouden werken).

Veel plezier in ieder geval, welk keyboard je ook neemt!
          De M-Audio Oxygen 61 MK4 is een MIDI keyboard voor muzikanten en producers die een breed klavier wensen en een zeer uitgebreide set regelingen voor bediening van hun DAW.

Ik heb deze gevonden zou deze goed kunnen werken?

Bedankt

Comment

@ Lukecross99

Als ik jou was zou ik gaan voor de Launchkey. In de nieuwste versie van FL studio is dit keyboard voorgeconfigureerd, dus je kan het eenvoudig als device selecteren. Omdat alles via het midi protocol werkt kan je ieder apparaat dat midi uitstuurt eenvoudig laten samenwerken met de software. Wanneer iet voorgeconfigureerd is betekent dit dat je er direct mee aan de slag kan en geen functies en knoppen zelf hoeft toe te wijzen.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
              @ Lukecross99

Als ik jou was zou ik gaan voor de Launchkey. In de nieuwste versie van FL studio is dit keyboard voorgeconfigureerd, dus je kan het eenvoudig als device selecteren. Omdat alles via het midi protocol werkt kan je ieder apparaat dat midi uitstuurt eenvoudig laten samenwerken met de software. Wanneer iet voorgeconfigureerd is betekent dit dat je er direct mee aan de slag kan en geen functies en knoppen zelf hoeft toe te wijzen.
              Bedankt Ronald,

Maar alles werkt wel met FL studio?

;)

Comment

Volgens Image-line is de launchkey serie ondersteund vanaf FL studio 11

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
                  Volgens Image-line is de launchkey serie ondersteund vanaf FL studio 11

http://forum.image-line.com/viewtopi...=1914&t=115167
                  Oke nou dan doe ik m maar als die nou toch niet werkt?

Comment

Mocht het toch niet werken dan is er altijd iemand op de helpdesk die je hiermee verder kan helpen. Desnoods even via teamviewer, dus via inloggen op afstand.

Comment

Working...
                    X