Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mic op Line In

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mic op Line In

Goedenavond luitjes

Voor een klus ben ik gevraagd 3 microfoons mee te nemen, waarvan 2 draadloos
    Maar ik heb maar 2 mic inputs op mijn mengpaneel (Dateq Styx).
    Is er een mogelijkheid om het mic signaal van 1 microfoon om te zetten naar line signaal en dan gewoon de line in te gebruiken?
    Is hier een verloopkabeltje voor nodig of een DI of iets dergelijks?

En: Mijn Dateqje heeft geen gebalanceerde Master out, is hier iets voor te regelen dat het wel gebalanceerd wordt?

Graag hulp!

Alvast bedankt
    Nick

Originally posted by Nickk View Post
    Is er een mogelijkheid om het mic signaal van 1 microfoon om te zetten naar line signaal en dan gewoon de line in te gebruiken?
    Microfoon voorversterker. Bijvoorbeeld: http://www.bax-shop.nl/instrument-vo...t-details.html
    Originally posted by Nickk View Post
    En: Mijn Dateqje heeft geen gebalanceerde Master out, is hier iets voor te regelen dat het wel gebalanceerd wordt?
    DI-Box Bijvoorbeeld: http://www.bax-shop.nl/di-box/behrin...t-details.html
    Last edited by BT-Studio; Wednesday-22-10-2014, 21:24.

Comment

Alle draadloze microfoons waar ik tot nu toe mee gewerkt heb hebben gewoon een line out op de ontvanger zitten :)

Hoogstwaarschijnlijk is het dus gewoon een kwestie van een line kabeltje trekken ;)

Comment

@ larsholm

Echt niet alle draadloze microfoon ontvangers hebben ook een line out.
        Hebben ze dit wel. Dan nog is het niet altijd even verstandig om deze te gebruiken in plaats van de mic out.
        Dus het zal ook uitmaken welke draadloze microfoon ontvanger erop aangesloten moet worden.

Comment

Originally posted by larsholm View Post
          waar ik tot nu toe mee gewerkt heb
          Dat zijn gelukkig niet alle systemen die beschikbaar. ;) Wat ik er mee probeerde te zeggen was; kijk eerst waar je mee werkt voordat je allemaal dingen gaat kopen :)

Comment

Anders is er altijd nog de microfoonmixer van ART. Met deze mixer maak je van 1 microfooningang 3 stuks:

Comment

Working...
            X