Announcement

Collapse
No announcement yet.

Actieve speakers 5 groepen welke XLR Splitter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Actieve speakers 5 groepen welke XLR Splitter?

hey allemaal,

ik heb een vraag.

ik heb vanaf de dj booth...
    1 XLR kabel naar de subs lopen
    1 XLR kabel naar de front main speakers links
    1 XLR kabel naar front main speakers rechts
    1 XLR kabel naar TOP speakers links
    1 XLR kabel naar TOP speakers rechts

het kan niet anders.. maar nu... uit mijn mengpaneel komt XLR Rechts en XLR Links..

hoe kan ik alles op een splitter/crossover aansluiten.. die eventueel regelbaar is..of te programmeren.

is deze ervoor geschikt http://www.bax-shop.nl/crossover/beh...t-details.html

Thanks alvast voor de reactie!
    Last edited by jinko; Sunday-26-10-2014, 22:13.

Als ik je zo hoor gaat dat niet werken met het aangegeven systeem.

Hiervoor heb je een speakermanegsysteem nodig. Behringer heeft deze 1 maar persoonlijk vind ik een xilica (bijvoorbeeld een 260 is al voldoende) of een dbx rackdrive 260 al wel een flink stuk beter. Het is maar net wat je eraan uit wil geven.

Comment

Dus deze: DBX Driverack PA+ multifunctionele luidspreker processor op bax shop

Comment

Ja zou ook perfect voldoen voor je wensen

Dan kan je het ook per uitgang aansturen met wat voor signaal je waarheen wil.
        De sub kan je dan bijvoorbeeld een gecombineerde signaal geven van de beide uitgangen van de mixer. Dit ook nog eens af filteren dat er geen hoog in zit. Wie weet zelfs een beetje eq.

Zo kan dat dan ook voor de overige. Kortom elke speaker krijgt dat wat het nodig heeft en het beste verwerken. Zo haal je het maximale uit elke speaker.

Comment

Working...
        X