Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geschikte speakers voor garage/hobby schuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@tomgerritsen

Natuurlijk zou dat kunnen, maar de ts heeft al meerdere malen aangegeven dat er geen plaats is voor een sub.
    Dus waarom het steeds aanhalen? natuurlijk is hier een sub wel passend, maar er is gewoon géén plaats voor.
    Dus daarom mijn advies voor 2 10" topjes.

Comment

Even een kleine update. Van een maatje mocht ik zijn RCF ART 408A MKII actieve luidspreker beluisteren.
      Dit zijn 8" speakers als ik mij niet vergis. Ze klinken behoorlijk zuiver en de bass is niet onaardig. Toch zou de bass net even wat extra mogen hebben. Zou dit bij een 10" bijv een stuk beter zijn of is dat verschil te verwaarlozen?

Comment

U hebt een PB.

Groet,
        WoodenHenry.

Comment

Een 10 inch zal wel wat meer geven maar geen wereld wonderen.
          Ondanks dat jij zegt dat het niet mogelijk is ( waar ik gewoon niet in kan geloven ) zou ik gewoon wel een subje nemen.

Het gaat hier telkens over bas hier bas daar dus zorg dan ook dat het dan gewoon fatsoenlijk is. Je kan vast wel ergens een klein subje kwijt. Opgehangen, ergens op een plateau, in een hoek onder de werkbank wat dan ook. Het is dan alleen een kwestie van 1x goed weg werken en plaatsen en klaar. Het kortzichtige van nee kan niet maar niet eens echt naar mogelijkheden kijken vind ik dan een beetje jammer als je wel bas hier bas daar bas zus en bas zo wil hebben.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
            Een 10 inch zal wel wat meer geven maar geen wereld wonderen.
            Ondanks dat jij zegt dat het niet mogelijk is ( waar ik gewoon niet in kan geloven ) zou ik gewoon wel een subje nemen.

Het gaat hier telkens over bas hier bas daar dus zorg dan ook dat het dan gewoon fatsoenlijk is. Je kan vast wel ergens een klein subje kwijt. Opgehangen, ergens op een plateau, in een hoek onder de werkbank wat dan ook. Het is dan alleen een kwestie van 1x goed weg werken en plaatsen en klaar. Het kortzichtige van nee kan niet maar niet eens echt naar mogelijkheden kijken vind ik dan een beetje jammer als je wel bas hier bas daar bas zus en bas zo wil hebben.
            Natuurlijk zal er vast wel ergens een plekje te vinden zijn maar ik ga niet meteen actie ondernemen op de eerste de beste reactie. Dit wil niet zeggen dat ik je advies niet ter harte neem, ben er zelfs heel blij mee. Dus ik ben niet kortzichtig maar ben gewoon niet snel tevreden ;).

Comment

Working...
            X