Ik ga een soort van tv kamer bouwen waar alleen nog geluid bij komt staan , ik dacht aan 2 x DAP XI-8 met behringer eurolive vp1800s sub aan een europower eqp1200 te doen . Of deze toppen (dap)vervangen door de eurolive vp2520 speakers .
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Welke speakers ?
Collapse
X
-
Kan dit niet gewoon verder in je andere topic
Daarnaast kan je voor dat geld een beter compleet home cinema setje krijgen dan dat wat je voorstelt
Dat zijn pa speakers. Niet home cinema speakers. Dus eigenlijk ook niet gemaakt voor home cinema. Daarnaast maken die amps nogal wat ventilator geluid.
Enne ja geloof het of niet. De vp1800 sub levert echt niet zoon dijk aan goed laag. Ik vind ze erg tegenvallen en mijn home cinema subje wat kleiner is ga harder.
Wil je gewoon een enorm lompe grote set die niet een hifi geluid kan produceren en echt lekker klinkt? Ja dan is dit jou ideale set.
Daarnaast als je het juist wil aansturen zal je 2x een amp nodig hebben en een crossover.
Tel ik alles zonder de kabels en nodige beugels dan kom ik op 1100 euro
Kortom in mijn ogen voor dit doel een no go.
Hiervoor kan je al wel een leuk 2.1 setje nemen wat echt een wereld van verschil beter zal klinken. Oke misschien wel net wat minder power maar geloof me in een woonkamer heb je echt niet meer nodig.Last edited by ronennieshow; Sunday-16-11-2014, 14:32.
Comment