Announcement

Collapse
No announcement yet.

Advies gevraagd voor boxen setup.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daar ben ik weer ;)

Zoals beloofd de volgende update:

En tot op heden nog steeds zeer te spreken over de spullen :cool:
    Laatst nog een mobiele opstelling gedaan: 2x db speakers en mengpaneel met microfoon, rechtstreeks vanuit de auto. Dit was ook perfect voor ons kleine pleintje.

A.s. zaterdag gaat het dan uiteindelijk gebeuren: de complete opstelling gaat gebruikt worden om een veld van 75x75 meter van muziek te voorzien... ik ga jullie op de hoogte houden. Wij hebben er zin in en de spullen staan klaar.

Ik heb nu wel nog even een paar jack kabels besteld, die kan ik dan gebruiken om de ingebouwde mp3 speler ook over een kanaal van de mixer te laten lopen, dat was het enige wat ik nog miste. Ohh en natuurlijk nog een koptelefoon, want mijn oude beestje was gesneuveld

Groetjes,
    André

Comment

Laatste update dan maar ;)

Het was gewoon goed: geluid op het veld was zeg maar behoorlijk overal regelmatig te horen, en hoefde ook helemaal niet hard te staan. Een kleinigheidje: de AKG draadloze ontvanger heb ik in een koffer gebouwd samen met de dubbele cd-speler. De apparatuur (mixer/cd-speler/microfoons) stond in de auto, dus heel af en toe kwam er een kraakje met het geluid van de microfoon mee...... Och, dan zetten we die de volgende keer ook buiten voor beter ontvangst. We konden met de microfoon nu ook al het hele veld over lopen. En rondzingen is niet een keer voorgekomen, terwijl ik de microfoon toch wel redelijk hard over de muziek heen liet gaan.

De kabels om het geluid van de ingebouwde mp3 speler in de mixer over een eigen kanaal te laten lopen gaat natuurlijk niet werken :mad: dat had ik vooraf ook wel kunnen bedenken ;)
      Maar dat was ook niet echt helemaal prioriteit.

Kortom wij zijn zeer gelukkig met de set.
      Nogmaals hartelijk bedankt voor de goede adviezen.

André

Comment

Working...
      X