ik had me trouwens laatst verbaasd hoe goed het werkt met n plastic zak over speakers ik was bij dancetour daar hadden ze 2 line array's hangen op de grond voor het podium nog n stuk of 40 subs 2 rijen van elk 2 opgestapeld geloofik beide merken waren db technologies en zon 100meter daar achter 2 van die dubbele vloerstaand mega speakers waar je al oorpijn van kreeg op 20m afstand smiddags toen alles nog niet zo hard stond daar zat dus gwn van dat plastic omheen en dat ging kei goed niet eens afgescheurd van de bas van waarschijnlijk 3000wrms power en zonder geluidshinder dus gwn inpakken wat niet nat mag worden
Announcement
Collapse
No announcement yet.
speakers buiten.
Collapse
X
-
Als je nu gewoon links op A Xlr aansluit en dan de linker speaker ook weer op de aansluiting A voor speakers aansluit. Doe dit nu ook met rechts en B en tada klaar.
@ rujuh
Denk nu eens gewoon na man. Sorry hoor maar jij hebt gewoon echt nul verstand van zaken en waar je het over hebt.
Als het al db was en het zou de line array zijn dan hebben deze gewoon speciale regen kappen. Niets plastic. Ook voor de subs zijn er gewoon speciale hoezen voor. Helemaal niets plastic. Hoe kom je erbij. Ook dat het dan niet zou klapperen. Als je dit over zoon soort sub plaats is het alleen maar geritsel en gerammel. Kortom wat een kul.Last edited by ronennieshow; Tuesday-02-12-2014, 15:21.
Comment
-
Opeens een ernstig tekort aan letters.
Zorg eerst eens dat je tekst compleet en leesbaar is.
Lees dan nog eens zelf je tekst. Wat denk je zelf? Dat ik er maar iets serieus van neem en geloof?
Niet echt dus.
Alles is nogal jaja tuurlijk en wat heb jij zelf ooit gedaan? Ontdek in alle posts eigenlijk erg weinig nuttige info. Wel erg veel irritante teksten om te lezen zonder enige diepgang of toevoeging. Als ook geen complete worden, hoofdletters en leestekens.
Comment
-
Originally posted by tuning13 View PostOke bedankt,
en is het dan goed om de versterker (Dap palladium 2000) vol open te zetten, en dan het volume regelen via de master van het mengpaneel?
Daarna zet ik een nummer aan terwijl mn mengpaneel vol open staat (en dus op -0dB uitstuurt). Daarna ga ik langzaam mn versterker opendraaien, net zolang tot de cliplampjes zacht beginnen te knipperen. Als ik op dat punt aangeland ben draai ik mn versterker iets terug en daarna blijf ik er van af en regek het volume met mn mixer.
Op deze manier heb ik de beste ruissignaalverhouding, en kan ik nooit mn versterker in de clip werken. Het is dan namelijk een gevalletje nobrain instellen en afblijven.
want hoe lager db je uitstuurt met het mengpaneel hoe beter toch eigenlijk?
Comment
Comment