Announcement

Collapse
No announcement yet.

PA mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PA mixer

Kan iemand mij vertellen of ik met dit pa mixertje niet enkel via usb kan opnemen, maar de usb ook kan gebruiken om audio van mijn laptop naar het mengpaneeltje te sturen en zo naar de speakers?
    Deze mixer is speciaal ontworpen voor producers en filmbewerkers. Hij heeft een digitale audio interface ingebouwd en diverse aansluitingen die uw opstelling compleet maken. Ideaal voor mobiele toepassingen.

Zo niet, kan iemand mij dan een paneeltje aanraden in dezelfde prijsklasse (tot 100euro) waarmee dit wel mogelijk is?
    Mengpaneeltje moet vooral compact zijn, liefst dan een audiointerface waarmee ik muziek kan afspelen en niet enkel opnemen, 4 kanalen is voldoende en liefst ook enkele leds waarop ik het db level kan aflezen dat wordt uitgestuurd. Gaat gebruikt worden voor muziek af te spelen via laptop, mijn dj set in te pluggen en eventueel nog een extra mp3-speler of dergelijke.

Pepa

Deze mixer heeft een stereo in/out USB interface aan boord. Je kan dus zowel opnemen als afspelen via je pc met dit apparaat.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
      Deze mixer heeft een stereo in/out USB interface aan boord. Je kan dus zowel opnemen als afspelen via je pc met dit apparaat.
      Super, bedankt! Enig idee/ervaring of de kwaliteit van de geluidskaart (en het mengpaneeltje) ok is? Mijn muziekcollectie bestaat volledig uit cd-kwaliteit (44100Hz 16-bit flac), dus lijkt mij ideaal.

Comment

Ik heb geen persoonlijke ervaring met deze mixer, maar volgens de specs zit het met de kwaliteit wel goed. Probeer het gewoon zou ik zeggen. Bevalt het niet, dan stuur je de mixer gewoon terug!

Comment

Tja, specs. Mijn onboard geluidskaart zegt ook 24 bit en veel te hoge khz aan te kunnen, maar toch is het een wereld van verschil met mn interface die ook daarop werkt.

Ik heb een vergelijkbaar mixertje gehad met usb interface, en de kwaliteit was niet echt goed. Maar misschien is het voor jou wel goed genoeg!

Zoals ronald zei, bestellen testen en anders terugsturen ;)

Comment

Originally posted by larsholm View Post
            Tja, specs. Mijn onboard geluidskaart zegt ook 24 bit en veel te hoge khz aan te kunnen, maar toch is het een wereld van verschil met mn interface die ook daarop werkt.

Ik heb een vergelijkbaar mixertje gehad met usb interface, en de kwaliteit was niet echt goed. Maar misschien is het voor jou wel goed genoeg!

Zoals ronald zei, bestellen testen en anders terugsturen ;)
            Kan ik hier uit afleiden dat je mij iets beter kan aanraden? Anders plaats ik inderdaad gewoon mijn bestelling en de kans is groot dat ik er ook gewoon tevreden mee ben.. :-)

Comment

Originally posted by Pepa View Post
              Kan ik hier uit afleiden dat je mij iets beter kan aanraden?
              Niet echt, om echt in kwaliteit vooruit te gaan zal je budget toch omhoog moeten. Maar als jij denkt dat het voldoet aan jouw eisen, waar wacht je nog op ;)

Comment

Originally posted by larsholm View Post
                Niet echt, om echt in kwaliteit vooruit te gaan zal je budget toch omhoog moeten. Maar als jij denkt dat het voldoet aan jouw eisen, waar wacht je nog op ;)
                Budget opschroeven is een mogelijkheid, maar ik heb dan het idee dat ik een paneeltje ga kopen dat meer kanalen en opties gaat hebben dan ik eigelijk nodig heb. En dus geld ga uitgeven aan dingen die ik toch niet ga benutten. :-)

Comment

Zo te horen heb je jr keuze al gemaakt ;)

Het is natuurlijk nooit mis om apparatuur op de groeo te kopen. Maar als je nu al inziet dat je eigenlijk niet gaat groeien in behoeftes kan je er geen buil aan vallen.

Comment

Working...
                  X