Announcement

Collapse
No announcement yet.

Luidsprekers voor schoolkamp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Luidsprekers voor schoolkamp

Hallo,

Ik ga 21&22 okt op kamp met school. Wij als leerlingen moeten zelf het kamp organiseren en dus hebben wij bedacht om op de avond van 21 okt een party te geven:D Alleen valt er onder regelen van het kamp: alle details. Ons groepje hebben het gebied: geluid. Ik moet dus luidsprekers ergens te voor schijn toveren en vroeg dus af of ik deze ergens kon huren? Maar ik woon 's-Hertogenbosch en jullie kennen alleen maar mensen uit Goes, denk ikxD dus bedenk wel eerst dat je een uur moet rijden voordat je bij ons bent;)xD

Mvg. Joshua/alle VMBO-T klassen

Wil je huren: SoundTechnics (en licht) Europalaan Noord 54
    6021 EH Budel, komt misschien in de buurt?

Comment

Wat is je budget?
      En heb je al eens de Gouden Gids opengetrokken om te kijken wat er zoal in de regio te verkrijgen is?
      En verder, wat wil je precies huren? Twee topjes, of een top/sub-combinatie, enz?

Comment

Budget: 0 euro:S school doet heel erg moeilijk... De pio's hoeven niet meer, iemand in de VMBO klassen is ook zogenaamd DJ, wil bij de meisjes opvallen die skkl:P maar ja, nou hoef ik alleen nog luidsprekers. Over de luidsprekers: Het is een kamer van 20 bij 20. Verder rest weet ik niet veel over luidsprekers...

Mvg. Joshua

Comment

Als het budget dusdanig laag is, is het misschien beter als iemand z'n Hifi stereo meeneemt. Dan heb je tenminste nog enig geluid, er zullen niet veel bedrijven zijn die zomaar even een setje gratis willen wegzetten als daar verder vrij weinig tegenover staat.

En wanneer het vervolgens net niet bevalt, kun je de school volgend jaar vragen of zij enig budget kunnen uittrekken.

Comment

Nou... het probleem is: het was de bedoeling dat wij alles zelf moeten regelen, en dus ook echt alles... De boerderij heeft zelf een cd speler:D Een CD-Speler...
            Meneer van de boerderij: Het is zo'n ding waar je een CD in doet en er komt geluid uit:P
            maar ja... Zo'n vriend zei dat er ook bedrijven zijn die borg vragen en als ie netjes terugkomt het geld terugkrijgt. Denk dat deze kans heel klein is... Nog enige opties?

Comment

Originally posted by Tralalala View Post
              Nou... het probleem is: het was de bedoeling dat wij alles zelf moeten regelen, en dus ook echt alles... De boerderij heeft zelf een cd speler:D Een CD-Speler...
              Er moet vást wel iemand in jullie groepje zijn die een HiFi setje thuis heeft staan. Die kun je toch meenemen?
              maar ja... Zo'n vriend zei dat er ook bedrijven zijn die borg vragen en als ie netjes terugkomt het geld terugkrijgt. Denk dat deze kans heel klein is... Nog enige opties?
              Je vergeet alleen één heel belanrijk ding. De huur zelf. Denk je dat je bij elke willekeurig verhuurbedrijf zomaar een setje gratis kunt huren? Hoe zou zo'n bedrijf dan überhaupt winst kunnen maken of quitte kunnen spelen?

Comment

@ tralalala ik heb je een PM gestuurd mischiend dat wij je van dienst kunnen zijn

Comment

@ tralalala ik heb je een PM gestuurd mischiend dat wij je van dienst kunnen zijn
                  Ik stuur maandag een mail naar die email als ik het heb besproken met de leraar en de school!

Comment

Working...
                  X