Announcement

Collapse
No announcement yet.

goedkope luide set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goedkope luide set

Beste forumgebruikers,

Ik ben op zoek naar een goedkope set die best wel luid kan spelen (geluidskwaliteit is niet zo belangrijk)
    Ik zat zelf te kijken naar dit setje

Versterker: Devine d 600 of ma 500
    Speakers: 2x de omnitronic dx2222 of 2x de devine trono 15

Welke van deze zou het beste zijn? Of is het allebei niks?

Mvg jan

Als ik jou was zou ik even door sparen voor een setje Behringer b215d of b212d. Deze gaan een stuk luider dan de genoemde speakers, hebben een betere geluids kwaliteit en ze zijn actief dat scheelt al weer een boel gesjouw met de versterkers.

Comment

Wat je je budget ? Jan ?

Comment

400 max. Maar liever 300 ongeveer

Comment

Dan zou ik gewoon voor de Behringer B212D gaan die kosten 179,- per stuk.

Comment

Oke bedankt voor de tips
            Is er ook passief nog wat te vinden voor die prijs? Want ik geef eigenlijk de voorkeur aan passieve speakers.
            Maar als ik dan een stuk duurder uit ben is actief ook geen probleem hoor

Comment

Je zou dan kunnen kijken naar deze speakers en deze versterker. Maar dan kom je uit op een totaal van 565,- en dat ligt een stuk boven je budget.

Comment

Actief lijkt me zelf veel fijner! Scheelt wat kabels en dan hoef je de versterker ook nergens op te bergen :)

Comment

Maar als iemand er een keer iets drinken ofzo eroverheen gooit is het meteen kapot.
                  Dus daarom geef ik de voorkeur aan passief.
                  Maar actief is dus veel goedkoper als het zo hard mogelijk moet gaan voor zo min mogelijk geld.
                  En een van de goedkopere passieve setjes van tussen de 300,400 euro is dat niet wat?
                  Zo ja hebben jullie nog een advies voor mij wat ik passief het beste kan kopen met dit budget?

Mvg jan

Comment

Als je de actieve speakers hoog genoeg (bv. op statief|) zet kan er ook geen drinken overheen gaan.

Comment

Wacht maar tot je in de "boerse" gebieden iets van normaal of mooi wark op zet. Dan komt bier hoger dan je denkt ;)

Maat over het algemeen heb je geen last van vliegevlnde drankjes, dus op een statief staan speakers aardig veilig :)

Comment

Originally posted by larsholm View Post
                        Wacht maar tot je in de "boerse" gebieden iets van normaal of mooi wark op zet. Dan komt bier hoger dan je denkt ;)

Maat over het algemeen heb je geen last van vliegevlnde drankjes, dus op een statief staan speakers aardig veilig :)
                        Dat is ook de reden dat je nooit iets van normaal moet draaien ondanks dat het geweldige feest muziek is ;) bij mooi wark valt het meestal nog wel mee vind ik

Comment

Originally posted by larsholm View Post

Daar weet ik alles van! Ik woon namelijk midden in de achterhoek. :D

Comment

Ik heb er even over gedacht maar ik denk dat ik toch voor 2 actieve behringer b212d ga.
                            heeft iemand zelf ervaring met deze speakers en zou die mij misschien kunnen vertellen wat de voor en nadelen van deze speakers zijn? Ik had in de reviews al gelezen dat de bass wat tegenviel dus ik kan eventueel nog doorsparen tot de b215d.

Comment

Ik heb zelf een tijde de B210D gehad, en vaak met de B212D gewerkt. Voor kleine feestjes is het prima, maar de geluidskwaliteit is niet echt je van het. Daarnaast gaan ze niet echt hard, al zeker niet zo hard als in de specs staat.

Maarja, als je dan naar de prijs kijkt kan je er niks op aanmerken. Voor de prijs zijn het leuke speakertjes :)

Comment

Working...
                              X