Announcement

Collapse
No announcement yet.

Headset voor TV

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Headset voor TV

Hallo

Ik zoek een heel goed headset(koptelefoon).

Is er misschien 7.1 headset die ik kan aansluiten op tv,ps,xbox,.. ? Voorbeeld : als ik film wil kijken wil ik mijn headset opzetten en een film kijken.

Deze headset is een voorbeeld : http://www.bax-shop.nl/multimedia-/-...t-details.html

Als ik een headset wilt kopen moet de impedantie hoger zijn voor beter geluid ? of moet de gevoeligheid meer zijn(db) ?

Of kunnen jullie mij meer informeren ?

Mvg.

Om eerlijk te zijn heeft je vraag meer raakvlak met de Hifi wereld en we weten veel bij Bax, maar deze tak is niet echt onze specialiteit. Ik vraag me af of een hoofdtelefoon je wel een goede 7.1 ervaring kan geven, maar nogmaals, dit is niet echt ons vakgebied.

Normaliter geldt bij hoofdtelefoons dat de geluidskwaliteit beter wordt wanneer de impedantie hoger is, echter heeft een hogere impedantie een hoger inputvolume nodig. Een impedantie van 30 - 100 ohm is voor de meeste huis tuin en keuken apparatuur geen probleem (mp3 spelers of telefoons uitgezonderd). Bij hogere waardes moet je gaan denken aan een voorversterker.

Comment

Working...
    X