Announcement

Collapse
No announcement yet.

draaien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• draaien

Ik mag van de zomer proef draaien in een schuur, zeg maar 10 bij 15 meter, ik heb een laptop, met virtual dj 8 pro, en een hercules dj controle instinct, wat voor boxen setup adviseren jullie, en waar moet ik ze op aansluiten??

Proefdraaien in een schuur? Hoe moeten we dat voor ons zien?

Voor wie of wat draai je. Welke genres? Wat is je budget? Staat er niet al een set?

Comment

nee alleen jbl 1000 watt aan boxen, en proef draaien wil zeggen dat ik het mag proberen, ik denk dat de style/genre hardstyle, en house zullen zijn

Comment

En dat is voor een publiek of voor een jury achtig iets? En waarom gebruik je de set niet die er al staat? Je zal waarschijnlijk flink wat geld neer moeten leggen om een leuke set te kopen/huren.

Comment

kan ik die aansluiten op mijn hercules dj control instinct, of laptop, of moet daar een versterker tussen???

Comment

Ligt er aan of die speakers die er staan actief of passief zijn.
            Als ze actief zijn zit er een versterker ingebouwd en als ze passief zijn moet er nog een versterker tussen.

Comment

Dat wilde ik weten

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
                Dat wilde ik weten
                Lijkt me handig dat na te vragen bij locatie in kwestie denk je niet?

Comment

okee

Comment

En een goedkoop setje actieve alto pro boxen, hoeveel wat heb ik dan nodig, voor een oppervlakte van 10 bij 15 meter?

Comment

Waarom gebruik je de jbl's niet die er al staan?

Comment

Dat kan ook

Comment

waarom zou je geld uitgeven als het niet hoeft? Ik zou gewoon lekker de JBL's pakken.

Comment

Mijn huidige setup, om te gaan draaien op feesten, eerst proberen, op kleinere feestjes tot 50 man, is nu als volgt

Hercules dj control instinct
                            behringer m16 monitor speakers set van 2
                            Laptop met i5, 256 ssd, win 8.1, virtual dj 8 pro

moet ik voor het draaien op die feesten een andere setup aanschaffen bijvoorbeeld

numark ndx 900 2x
                            numark mixer
                            en een setje actieve boxen

graag reactie

Comment

Volgensmij inmiddels het 2,0*10^30 topic hierover van je maar daar gaan we weer.

Als jij het redt met je Dj control en laptopje en virtual dj setje, kan je daar prima en feestje mee draaien. Het gaat er niet om waarmee je draait, als het publiek zich maar vermaakt.

Voor je speakers; je kan met die m16's niks op een feest. Als ze niks hebben staan zal je zelf voor PA moeten zorgen.

Comment

Working...
                              X