Announcement

Collapse
No announcement yet.

Microfoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Microfoon

hallo

Ik heb een beginnende drive-in-show en ik zou graag een draadloze microfoon hebben om mee te presenteren
    Heb nu zelf een bedrade microfoon en als ik deze aansluit krijg ik allemaal ruis door de speakers, dat moet dus met mijn nieuwe niet het geval zijn.
    Het maakt niet uit of het een microfoon of headset is.
    heeft er iemand tips?????? of goeie ervaringen met een microfoon, dan hoor ik het graag
    Mijn budget ligt ongeveer rond de 100 euro.

Hoop dat iemand mij kan helpen

Een echte topper koop je niet binnen dit budget, maar wat daarna komt is wellicht een optie voor je. Ik denk dan aan de WMS 40 van AKG:

AKG WMS 40 Mini Vocal ISM2 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage!

Comment

Originally posted by stefan1122 View Post
      hallo

Ik heb een beginnende drive-in-show en ik zou graag een draadloze microfoon hebben om mee te presenteren
      Heb nu zelf een bedrade microfoon en als ik deze aansluit krijg ik allemaal ruis door de speakers, dat moet dus met mijn nieuwe niet het geval zijn.
      Het maakt niet uit of het een microfoon of headset is.
      heeft er iemand tips?????? of goeie ervaringen met een microfoon, dan hoor ik het graag
      Mijn budget ligt ongeveer rond de 100 euro.

Hoop dat iemand mij kan helpen
      Als je huidige microfoon ruis geeft bij gebruikt, zou ik eerst eens kijken of je kabel niet kapot is, of dat je aansluiting nog goed werkt i.p.v. meteen een nieuwe te kopen.

Comment

hi

Dankje martijn voor je tip maar aan me huidige microfoon zit maar 2 meter kabel en daar kan ik dus niet ergens mee gaan rond lopen.
        Zelf denk ik ook dat het komt omdat er een 3.5 mm jackplug aanzit en ik die in een 6.35 mm jackplug heb gedaan nu zit dus de 3.5 mm een beetje losjes en gaat dus aldoor heen en weer als ik beweeg met de mic.
        maar vanuit zichzelf begint hij ook al te ruisen en te piepen als je niks doet.

Denk dat de draadloze microfoon die hierboven is genoemd toch wel een aanrader voor mij is

bedankt

Comment

Hoi,

toevallig ben ik ( ameteur dj ) ook op zoek naar een draadloze microfoon en zag de Samson Stage 266 op de bax-shop site staan. Hij komt niet echt slecht uit de reviews....is een AKG WMS 40 dan beter?
          Last edited by sapenfuit; Thursday-05-02-2015, 16:43.

Comment

Ja, de AKG WMS 40 is veel beter dan de Samson Stage 266.
            Het setje van Samson is een echt 'instapsetje'.

Comment

sorry voor me late reactie,

maar heb wel even naar de samson stage 266 gekeken,
              Het lijkt me toch dat ik denk ik de AKG WMS 40 ga kopen
              maar bedankt voor je reactie!!

Comment

Ik heb de samson stage 266 gekocht.....en ik moet zeggen dat het wel een heel goed instap setje is....niks mis mee!

Comment

hi

Fijn dat je het een goeie set is.
                  Ik ga toch nog even goed kijken

Comment

Working...
                  X