Announcement

Collapse
No announcement yet.

KRK RP8 Ruis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KRK RP8 Ruis

Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden via bax-shop 2 KRK RP8 speakers gekocht.
    Toen ik deze aansloot op een iMac ruiste de speakers, dus ik naar media markt, andere bekabeling kopen.
    Nog steeds ruis.
    Toen heb ik de speakers aangesloten op een Windows PC, nog steeds ruis
    Daarna nog een keer aan gesloten aan een MacBook Air en daar heb ik helemaal geen ruis op.
    Heeft iemand advies hoe ik verder kan zonder ruis in de speakers?
    Bezorgt hoofdpijn.... :shock:

Groet

Een goede audio interface?

Comment

Deze ruis wordt veroorzaakt door de voeding van de computer. Je kan proberen de computer op een ongeaard stopcontact aan te sluiten, maar dit is niet altijd de oplossing. De beste oplossing is, zoals BT-Studio al aangaf, een goede audio interface aan te schaffen. Waarschijnlijk los je het probleem ook op met een DI box:

SynQ SDI-1 koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
        Deze ruis wordt veroorzaakt door de voeding van de computer. Je kan proberen de computer op een ongeaard stopcontact aan te sluiten, maar dit is niet altijd de oplossing.
        Onveilig advies! Sterker nog, juist wel aarden kan ruis oplossen, een eventueel aardlus ook maar dat is niet de juiste oplossing dan. :)

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
        Waarschijnlijk los je het probleem ook op met een DI box:
        http://www.bax-shop.nl/di-box/synq-s...t-details.html
        Gezien de ruis al uit de computer komt (ander doet het niet) zal een DI-box er alleen maar gebalanceerd ruis er van maken. :)

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          Gezien de ruis al uit de computer komt (ander doet het niet) zal een DI-box er alleen maar gebalanceerd ruis er van maken. :)
          Volgens mij kan een DIdoosje met ground lift kn dit geval wel helpen. Moet het probleem wel in je aarding zitten ;)

Comment

Working...
          X