Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vragen over DAP Audio CORE Konsole D2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen over DAP Audio CORE Konsole D2

Hallo leden,

Zojuist ontving ik mijn DAP Audio CORE Konsole D2 (besteld bij Bax) alleen ik kan nergens vinden hoe ik nummers moet voorbeluisteren, tevens functioneerd de master en de que mix knop niet. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes,
    Robin

Even een stukje copy / paste vanuit de kennisbank op de helpdesk:

Wanneer u niet kan voorluisteren of geen geluid door uw speakers krijgt in Virtual Dj is het raadzaam dat u de volgende stappen uitvoert:
    Installeer de software en de eventuele drivers altijd eerst voordat u de controller met de computer verbindt. Wanneer alles goed geïnstalleerd is kan u de controller met de computer verbinden en de software opstarten.
    Als u een Windows systeem heeft dan dient u in de config van Virtual DJ de ASIO driver als soundcard te selecteren. Wanneer u deze keuze niet heeft dan bent u waarschijnlijk vergeten deze driver te installeren. Raadpleeg hiervoor de bijgeleverde documentatie of installatie cd.
    Bij het kopje ‘Outputs’ kiest u voor de optie ‘Headphones’. Daarachter verschijnt dan een nieuwe keuze mogelijkheid. Hier kiest u voor: Master channel 1&2, headphones channel 3&4. Vervolgens drukt u op ‘Apply’ en de instellingen staan goed.
    In de bijgeleverde handleiding vindt u alles over de functionaliteit van de knoppen. Lees dit goed door alvorens u met de dj controller aan de slag gaat.
    Als u over een Mac beschikt dan hoeft u geen extra driver te installeren. U kiest bij Soundcard voor de optie ‘4 Out Card’. In het drop-down menu dat achter deze knop verschijnt kiest u voor de betreffende controller. De overige instellingen zijn hetzelfde als op een Windows systeem.
    Vergeet niet dat dit een DJ controller is met Audio interface. Dit wil zeggen dat de computer gebruik dient te maken van de ingebouwde geluidskaart van de controller. U dient dus (actieve) speakers op de geluidsuitgang van de controller aan te sluiten om ervoor te zorgen dat het geluid weergegeven wordt. Als u gebruik wilt maken van uw hoofdtelefoon om vooraf te luisteren is dit de enige werkende setup.

Comment

Working...
    X