Announcement

Collapse
No announcement yet.

hulp bij kiezen geschikte geluid set?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp bij kiezen geschikte geluid set?

hallo iedereen!

ik zou graag een geluid set aanschaffen maar omdat ik hier niet zoveel van ken heb ik een beetje moeite om iets te kiezen dat geschikt is voor mij. Daarom vraag ik hier of iemand een geschikt setje weet voor mij om mee te beginnen met volgende eisen:
    -voor 40-60 mensen
    -voor hardere stijlen (jumpstyle,tekstyle,hardstyle) dus liefst met subwoofer
    -LIEFST gemakkelijk te verplaatsen
    -500-600 euro budget
    -makkelijk aan te sluiten

yoram

Wil je in de toekomst nog veel uitbreiden? Met andere woorden, moet het een set zijn waar je in de toekomst nog een stel subs bij kunt nemen?

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Wil je in de toekomst nog veel uitbreiden? Met andere woorden, moet het een set zijn waar je in de toekomst nog een stel subs bij kunt nemen?
      ja ik zou die optie nog willen openlaten,indien mogelijk

Comment

In feite heb je twee keuzes: of je koopt gelijk al een setje als de DAP clubmate 15 zonder uitbouwmogelijkheden, of je koopt eerst twee nette topspeakers als de dB Technologies Opera Live 205. Het eerste is wat goedkoper, het tweede daarentegen is weer veel beter uit te bouwen, mocht je nog eens meer mensen willen bespelen dan de benodigde 60!

Comment

Maar beide sets zijn blijkbaar niet geschikt voor hardere stijlen,weet iemand misschien een geschikte,binnen het budget passende subwoofer?

Comment

Volgens mij ben je beter dat je eens naar Goes trekt om de merken en etc te vergelijken en te beluisteren.
            Iedereen heeft zijn eigen smaak qua geluid en bass volgens mij.

Comment

Originally posted by Cbaa View Post
              Volgens mij ben je beter dat je eens naar Goes trekt om de merken en etc te vergelijken en te beluisteren.
              Iedereen heeft zijn eigen smaak qua geluid en bass volgens mij.
              daar geraak ik niet dus dat is geen optie

Comment

Desalniettemin is dat zeker wel verstandig! De showroom is op 10 minuten loopafstand van het treinstation. Ik ga er vanuit dat je in Nederland of België woont, en de shop is gewoon ook op zaterdag open! Treinkaartje ŕ 5-50 euro afhankelijk van waar je woont lijkt mij een goede investering om zeker te weten dat je de juiste set koopt. Ook de verkopers zullen je goed kunnen adviseren!

Comment

En dat was iets dat ik volgens mij ook al op ongeveer precies dezelfde wijze aanhaalde in je topic dat puur over de Clubmate 12 en 15 ging. Het is een kleine investering, maar dat kan best handig zijn als je uiteindelijk toch voor de set gaat die voor jou het beste is, in plaats van direct te bestellen en er uiteindelijk toch achter komen dat het niet is wat je zoekt plús nog verlies maken op de verkoop van het setje als hij niet voldoende presteert.

Comment

Working...
                  X