Announcement

Collapse
No announcement yet.

Microfoonvraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb ook een vraag over mijn microfoon. Om maar niet weer een nieuw topic te openen vraag ik het hier wel.

Vandaag heb ik een Behringer XM8500 microfoon gekocht met deze kabel: Procab CAB723 XLR female - jack stereo male 1.50 meter.
    Gezien de prijs verwachtte ik er natuurlijk niet teveel van.

Ik heb de microfoon aangesloten op mijn Pioneer Djm 350, alleen als je door de microfoon wilt praten moet je Mic Level + de Master helemaal open zetten.
    Hierdoor krijg je een grote ruis, waardoor je niet goed verstaanbaar bent.

Komt dit door de kwaliteit van de microfoon of is er iets anders wat ik fout heb gedaan?

Alvast bedankt.
    Luc

Comment

Originally posted by kdluc44 View Post
      Ik heb ook een vraag over mijn microfoon. Om maar niet weer een nieuw topic te openen vraag ik het hier wel.

Vandaag heb ik een Behringer XM8500 microfoon gekocht met deze kabel: Procab CAB723 XLR female - jack stereo male 1.50 meter.
      Gezien de prijs verwachtte ik er natuurlijk niet teveel van.

Ik heb de microfoon aangesloten op mijn Pioneer Djm 350, alleen als je door de microfoon wilt praten moet je Mic Level + de Master helemaal open zetten.
      Hierdoor krijg je een grote ruis, waardoor je niet goed verstaanbaar bent.

Komt dit door de kwaliteit van de microfoon of is er iets anders wat ik fout heb gedaan?

Alvast bedankt.
      Luc
      Je hebt de verkeerde kabel gekocht. Om deze microfoon aan te sluiten heb je een kabel nodig met een mono jack:

Procab CAB900 Basic koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Of (als je een soldeerbout hebt) pin 1 en 3 op de XLR met elkaar verbinden.

Comment

Working...
        X