Announcement

Collapse
No announcement yet.

geluidskaart Traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geluidskaart Traktor

Hey

ik draai nu al een tijdje met de Traktor S4 MKII, prima toestel en software.
    iemand stelde me de vraag waarom ik niet met een externe geluidskaart van Traktor werkte !

welke voordelen heeft deze op de ingebouwde geluidskaart die nu aanwezig is.

extra info : werk enkel met de controller zonder andere toestellen.

alvast bedankt voor jullie reply !

grts

Gebruik je de kaart welke in de Traktor S4 MKII zit? (Die is dan ook extern toch? :))
    Of gebruik je de geluidskaart in je computer? In dat geval zou het kunnen dat die van de Traktor S4 MKII van beter kwaliteit is.
    Aan de ander kant, als je tevreden bent met het huidige geluid....

Comment

ik gebruik de kaart die in de traktor S4 zit ( klopt die is ook extern :) )

klopt het dat een traktorgeluidskaart dan meer van toepassing is als je met CDJ's werkt ?

Comment

Dit is een tip van iemand, met alle respect, die weinig verstand heeft van de materie. De geluidskaart die in je S4 MKII zit is kwalitatief gelijk aan de A6 geluidskaart van NI. In de S4 MKII zit dus een hele goede geluidskaart en je maakt het jezelf alleen maar moeilijk als je met een andere geluidskaart zou gaan werken.

klopt het dat een traktorgeluidskaart dan meer van toepassing is als je met CDJ's werkt ?
        De huidige generatie cdj's is voorzien van een ingebouwde geluidskaart. Bij de prehistorische CDJ 1000's is dit niet het geval en deze kom je nog wel eens tegen in combinatie met een time code pakket:

Traktor Scratch A6 is ontworpen voor de DJ die kennismaakt met de wereld van Traktor Scratch en hier mee wil gaan oefenen. Na verloop van tijd zult u ervaren dat het mixen van tracks een kwestie van creativiteit wordt!

Echter is jouw S4 al voorzien van een geluidskaart die time code van NI (Traktor Scratch) ondersteunt, dus ook in dat geval zou een andere geluidskaart niets toevoegen. Mocht je gebruik willen gaan maken van time code, dat heb je alleen nog een time code kit nodig:

Comment

Working...
        X