Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ohm informatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb momenteel op het oog;
    de gatt ns-15 subwoofers
    en skytec SKY-1000 van 2x500 watt

Comment

Zoals we al eerder vermeld hebben, laat nu de ware budgetsetjes eens staan en kijk iets verder. Een eerdere tip was al om te gaan voor een Palladium versterker omdat deze zich reeds meer dan genoeg bewezen hebben voor verschillende toepassingen.

En ik gaf ook al aan niet te kijken naar de 100-euro subjes omdat deze waarschijnlijk meer hout dan geluid opbrengen. Voor de prijs best leuk, maar het kan allemaal veel beter en compacter als je je budget hier op aanpast. En daar ga je in een later stadium profijt van hebben bij uitbreiding van je set en een eventuele verkoop (hogere restwaarde).

Neem nu deze tips eens ten harte en doe er iets mee. Het is niet voor niets dat we je dit advies geven.

Comment

dat zou ik graag wel willen, maar ik heb gewoonweg het budget er niet voor.
        ben beginnende dj met opbouw. ik kan altijd nog wat verkopen en nieuw kopen.
        Dit kost me ook al we een rib uit mijn lijf...

Comment

Wat dacht je van huren..?

Dan koop je van dat geld gewoon iets nuttigs of je gebruikt het om verder te sparen totdat je écht materiaal kunt kopen. :)
          De meest gemaakte fout bij de beginners zijn de budget merken...
          Het kost weliswaar niks, maar je krijgt er ook niks voor terug.

Groeten Jasper

Comment

En je kunt ook gewoon doorsparen. Waarom een gehaaste aankoop doen die wellicht na verloop van tijd niet bevalt, als je ook gewoon kunt doorsparen en goed/rustig kunt nadenken over hetgeen je aan gaat schaffen?

Comment

Leesvoer.

Comment

oké bedankt.
                ik zal rustig verder kijken eventueel naar goede gebruikte set.
                voor vragen zal ik hier nog heen zetten.

Comment

ik heb ook even rondgekeken en ben het volgende tegengekomen: skytec actieve subwoofer van 15".
                  gekeken naar mijn budget zou het maar 1 subwoofer worden, en eventueel later een 2e.
                  zou dit ook kunnen, en zou het mooi staan.
                  ik heb zelf een draaitafel van 2 meter breed en aan zijkanten heb ik op statief mijn actiefe 12" toppen.

subwoofer: http://www.skytronic.nl/product/product.php?s=178.559
                  Last edited by dj nick; Wednesday-28-10-2009, 23:46. Reason: link erbij

Comment

105 dB..
                    Was het voor op je slaapkamer of voor op een feestje?
                    Ik weet hoe het is. Je bent jong, je hebt plannen. Je wilt een grote geluidsset voor je drive-in show. Maar goedkoop is duur koop. Spaar nog wat jaartjes door zodat je ook wat fatsoenlijks kunt kopen. :) Een potentiele klant die zal niet weten wat het verschil is tussen RCF en skytec, totdat hij het hoort.
                    Mijn advies, huur bij een kennis/vriend/familie of wat dan ook een degelijk setje totdat je zelf een budget hebt voor een set van hogere kwaliteit en hogere restwaarde.

Comment

Het hoeft niet meteen RCF te zijn, er zijn ook leuke dingen te vinden in het budgetsegment, maar ik denk dat je je een ongeluk gaat slepen aan die subwoofer. Let hierbij ook op de grootte van de subwoofer, de afwezigheid van een tophat, enz.

Spaar nu eerst eens eventjes door en kijk eens even rustig rond. Niet zomaar gehaast alles aanhalen om maar vlug een beslissing te gaan maken, dat helpt echt niet.

Comment

Working...
                      X