Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phonic Powerpod 1860- aansluiten op Trono 15

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Phonic Powerpod 1860- aansluiten op Trono 15

Hallo forumleden,

ik heb recent 2e hands een powerpod 1860-II (powermixer) van 2x300 watt aangeschaft, voor het spelen in kleinere gelegenheden.
    Gisteren heb ik mijn Devine Trono 15 boxen ontvangen, die naar mijn mening meer dan voldoende zijn voor wat ik er mee wil gaan doen.

Waar ik een vraag over heb is of ik de speakonkabels aan moet sluiten op de linker poort van de Trono of op de rechter poort?
    Ik ben al wat ouder en heb hier niet zo veel verstand van als (wellicht) enkele van jullie.

Alvast bedankt voor je reactie,
    Groet
    Ron

Hallo,
    Dat kan in allebei de poorten, ze zijn namelijk parallel geschakeld. Dus daar kun je ze evt nog doorlussen.
    gr.

Comment

Originally posted by tomgerritsen View Post
      Hallo,
      Dat kan in allebei de poorten, ze zijn namelijk parallel geschakeld. Dus daar kun je ze evt nog doorlussen.
      gr.
      Hallo Tom,

dank voor je reactie. Ik ben hier prima mee geholpen. Betekent dit dat ik daar een 2e set passieve boxen aan kan sluiten (bijvoorbeeld passieve monitors)?

Groet,
      Ron

Comment

ja dat kan zeker zolang je maar boven de 4 ohm blijft. Dan raad ik wel aan om dan nog een setje trono's 15 er aan te hangen anders krijg je toon verschil.
        gr

Comment

Verplaatst naar het juiste forum

Comment

Working...
          X