Announcement

Collapse
No announcement yet.

Draaitafel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Draaitafel

Ik heb het zoeken naar een goede versterker opgegeven en ga wachten tot ik genoeg geld heb.Nu ga ik kijken voor een draaitafel maar ik wil weten wat je er allemaal mee kunt doen en waar je van die platen ervoor kan kopen??

Sandro :roll:

Draaitafel

dat is wel een mooie maar ik zoek er twee en wil toch niet teveel uitgeven en er moet natuurlijk ook nog een mixer tussen wat raden jullie mij aan ik wil er wel mee kunnen scratchen :P

Sandro

Comment

Re: Draaitafel

Originally posted by Dj Sandro
      dat is wel een mooie maar ik zoek er twee en wil toch niet teveel uitgeven en er moet natuurlijk ook nog een mixer tussen wat raden jullie mij aan ik wil er wel mee kunnen scratchen :P

Sandro
      Het zijn er ook 2 :wink:

Comment

qua draaitafel kan ik eigenlijk maar 1 type noemen en dat is de technics 1200!

Ze zijn niet goedkoop, maar niet te overtreffen wat mij betreft! Ik draai erzelf nu al meer dan 10 jaar mee en ze gaan dus niet kapot!!!

Als budget het toelaat zeker kopen!!

Comment

als je in de richting van de hardere stylen gaat draaien raad ik aan om platen @ freaky.nl te bestellen :wink:

Comment

Zou niet voor de behringer DJX700 gaan. Een mixer waar je hooguit 1 jaar meedoet omdat de faders gewoon op zijn. Erg zonde van je dure mixer. Spaar dan door voor een Reloop RMX40 of iets goedkoper, neem een JBSystems MX4mk2.

Comment

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Behringer heeft de DJX-700 goed nagekeken, er zit nu bijv. een nieuwe crossfader in en ik denk dat ze de faders zelf ook goed na hebben gekeken.

daarintegen heb ik de JB systems MX4mk2 en de Behringer DJX-700 even vaak terugkregen van een klant. Maar de DJX is in verhouding wel 10x zoveel verkocht :wink:

Comment

Ik post alleen maar mijn ervaring over de djx700 :roll:

Comment

Onder de 200 euro kan je gewoon geen mixer vinden die je dagelijks kan gebruiken voor een paar jaar lang. Dan moet je toch echt gaan kijk naar mixers met minimaal vca faders. En dat begint inderdaad vanaf de 250 eurootjes.

Comment

Working...
                  X