Announcement

Collapse
No announcement yet.

apart regelbaar geluidssysteem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• apart regelbaar geluidssysteem

Hallo allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig. Wij zijn thuis bezig om een schuurtje te bouwen. Dit lijkt een beetje op een keet. Dus willen we er ook muziek in hebben.
    Nu mijn probleem. We willen ook buiten een paar boxen plaatsen richting de tuin, maar om te veel overlast te voorkomen willen we de muziek binnen en buiten apart kunnen bedienen. Wat zijn hierin de mogelijkheden.

De bedoeling is om de huidige set te houden. Echter is deze redelijk oud. Dus ik sta voor alles open

ok, dan begin eens met aan te geven wat die huidige set is. Merk/Typenr , als het een hifisetje is dan maak even duidelijke foto's van de achterkant/aansluitingen.

Verder, moet er een setje bij voor binnen of voor buiten? Budget?

Comment

Dank voor je reactie. Hier onder de plaatjes

Hierbij.
      Het gaat hierbij om 3 verschillende uitgang porten die apart bedient kunnen worden
      2 binnen ruimtes en 1 voor buiten.

Mijn budget is zo laag mogelijk. maar optisch zijn altijd welkom

Comment

Volgens mij zoek ik ongeveer dit
        DAP VCR-650 volumecontroller voor 100V systeem

Comment

Lijkt mij geen 100v systeem wat je daar hebt...
          Ik zou voor buiten gewoon een apart verterkertje er bij nemen (kun je daarop de volume regelen voor buiten).

Comment

En wat bedoel je daar mee?
            gewoon nog een geluids set kopen, want daar krijg ik natuurlijk nooit dezelfde muziek op als ik het van mijn laptop afspeel.

Zou het mogelijk zijn om er gewoon huis tuin en keuken dimmers er tussen te plaatsen?

Comment

Originally posted by Borrelnoten View Post
              En wat bedoel je daar mee?
              gewoon nog een geluids set kopen, want daar krijg ik natuurlijk nooit dezelfde muziek op als ik het van mijn laptop afspeel.
              Daar hebben ze splitters voor.
              Bijvoorbeeld: http://www.bax-shop.nl/jack-jack/hq-...t-details.html
              Of met ander connectoren (hangt van aansluiting af).

Originally posted by Borrelnoten View Post
              Zou het mogelijk zijn om er gewoon huis tuin en keuken dimmers er tussen te plaatsen?
              Tussen plaatsen zal geen probleem zijn, maar werken zal het niet doen. ;)

Comment

Working...
              X