Announcement

Collapse
No announcement yet.

Advies: speakertje met stevige bass voor buiten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies: speakertje met stevige bass voor buiten

Hallo allemaal,

Ik zoek iets waarmee ik muziek met stevige bass kan afspelen, op het strand, op vakantie in Spanje, enz.
    moet wel enigzins draagbaar zijn, maar al die superkleine speakertjes hebben niet echt goeie kwaliteit. Het mag van mij best wat groter. Als je het in een tas kunt doen en nog ruimte over hebt, is het prima ..

Heb niet heel veel verstand van dit, maar wat raden jullie aan? Liefst niet te duur ^^

Dan stop maar met zoeken.

Hoe lager de frequentie die weer gegeven moet worden ( de bass dus ) hoe meer energie ervoor nodig is. Daarnaast heb je dan ook vaak al snel te maken met zwaardere componenten met grotere afmetingen.

Jawel dat kost dan dus ook meer geld.

Als je dus echt stevige bass wil en dan ook nog eens buiten waar het zo poef weg is heb je dus meer vermogen nodig. Is grotere accu ( aangezien het strand over het algemeen geen stopcontacten heeft ) en grotere woofer die meer vermogen kan verwerken. Resultaat is dus een duurdere, grote draagbare speaker. En geloof me zelfs daar hoef je echt geen wonderen van te verwachten.

Comment

Doe jezelf (en ander strand bezoekers) een plezier en koop een hoofdtelefoon. ;)
      Niks irritanter dan die gasten die het zo nodig vinden om hun muziek aan de rest op te dringen...

Comment

Kijk anders eens naar de bose soundlink mini 2. Deze gebruiken we regelmatig, en zo ook op vakantie.

Voor z'n formaat is het werkelijk een prachtding. Verwacht geen broekwapperende resultaten, maar voor zn grootte en de prijs krijg je niks beter

Het geluid is extreem vol, en er komt nog flink wat bas af voor zn formaat (dat is buiten natuurlijk minder, maar valt mee wanneer goed geplaatst). De batterij gaat ook lang mee, en is gemakkelijk en snel op te laden.

Het enige waar je op inlevert is volume. Ze gaan niet superhard, maar voor een achtergrondmuziekje is het prima.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          Doe jezelf (en ander strand bezoekers) een plezier en koop een hoofdtelefoon. ;)
          Niks irritanter dan die gasten die het zo nodig vinden om hun muziek aan de rest op te dringen...
          Vind ik een goed punt. Als Zeeuw woon ik op een steenworp afstand van het strand en dit is een van de redenen om het in de vakantie te mijden. Overigens wordt de luide (hardcore) muziek vaak gecombineerd met een partij voetbal (op leven en dood) waarbij menig strandbezoeker geconfronteerd wordt met een lederen bal die onverwacht uit de lucht komt vallen.....

Wanneer je bereid bent de muziek op een plekje voor jezelf te draaien zou je eens kunnen kijken naar de Block Rocker. Dit is toch echt wel ons nummer 1 apparaat voor dergelijke toepassingen

De Block Rocker Bluetooth iPA56D is een draagbaar geluidssysteem, geschikt voor smartphones, tablets, microfoons en instrumenten. Met de ingebouwde batterij kunt u tot wel 75 uur draadloos genieten van uw favoriete muziek!

Comment

Haha, leuk al die reacties van jongeren dit jongeren dat
            Ach ja ik snap het wel. Maar wees gerust, ik draai geen hardcore hoor :P
            Verder zie ik wat tips rond de 200 euro, maar vind dat zelf aardig veel..
            mss komen er nog wat reacties, ik wacht even af

Comment

Originally posted by Spinnin' View Post
              \
              Voor veel minder ga je waarschijnlijks niks leuks vinden...

Comment

Haha, leuk al die reacties van jongeren dit jongeren dat
                Niet alleen jongeren hoor. ;)
                Ook als een oude zak zijn (rock, jazz, klassiek of wat dan ook) muziek opdringt vindt ik het ongepast.
                Smaken verschillen, laten we dat zo houden. :cool:

Comment

Een kameraad van mij heeft de Harman Kardon Go Play Wireless. Hiermee kan je verbinden via Bluetooth. Zitten 4 luidsprekers in waarvan 2x hoog (voorkant) en 2x laag aan achterkant. Denk dat dit wel een apparaatje is wat je zoekt. Is online ongeveer te vinden voor 279 euro, maar dan heb je wel wat leuks voor je geld. Zit volgens mij geen accu in maar werkt op voeding of 8x D batterij. Tevens heb je de mogelijkheid om een AUX kabel aan te sluiten voor een extern apparaat en er zit een USB poort op om een apparaat op te laden. Ik zou hem zeker eens beluisteren.

Comment

Originally posted by yobotje View Post
                    Denk dat dit wel een apparaatje is wat je zoekt. Is online ongeveer te vinden voor 279 euro, ....
                    Denk het niet.

Comment

Ga lekker naar Mediamarkt, luister wat, maak een keuze, koop het daarna bij Bax ;)

Comment

Working...
                      X