Announcement

Collapse
No announcement yet.

advies van jullie & ontevreden over bax-shop..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies van jullie & ontevreden over bax-shop..

beste mensen,

laat ik als eerst beginnen dat ik teleurgesteld ben in bax-shop.. ik heb 3x keer een mail gestuurd naar hun de eerste keer was via de helpdesk omdat ik slecht had gekeken, oke mijn fout. de tweede en derde keer via hun formulier. ik heb dit donderdag en vrijdag gedaan, ik krijg zo net een mail van hun.. het heeft 5 dagen moeten duren, wel erg vervelend als ze zeggen dat je binnen 24 uur antwoord kunt verwachten.. maar nu heb ik mijn antwoord, gelukkig!
    ik had hun een mail gestuurd omdat ik niet weet waar ik moet beginnen, dus vraag ik om jullie advies?

Hun raden mij dit aan: http://www.bax-shop.nl/speakerset/de...tie-en-zangset maar hoe zijn jullie meningen hierover?
    zelf had ik bij een andere winkel dit gevonden: http://www.djstunter.nl/ibiza-cube1510.html , maar wat moet ik van deze set verwachten, of kan ik beter voor een devine gaan?
    of hebben een van jullie een leuk alternatief voor ongeveer 300 euro, mag zowel passief als actief zijn?

bedankt alvast voor jullie hulp!

Waar wil je het voor gebruiken? Daar hangt zegmaar bijna alles van af...

Dit Ibiza setje zal niet naar je verwachting presteren, het zal perfect in het rijtje omitronic en skytec passen.

Het devine setje is weer een stapje omhoog en kan een leuke beginset zijn. Maar dat ligt er maar net aan waarvoor je het gaat gebruiken. Er wordt namelijk gebruikgemaakt van een versterker in één speaker om ook de andere speaker aan te drijven. het is dus geen high-power setje.
    Last edited by larsholm; Tuesday-16-06-2015, 15:19.

Comment

ik wil hem vooral gebruiken voor bij me op de kamer om dagelijks muziek te luisteren. heel af en toe eens voor een verjaardag voor muziek af te spelen.
      of zijn er leukere alternatieve voor normaal thuis gebruik?

Comment

Tweedehands DAP clubmate setje heeft bij mij een flink streepje voor dan het bovengenoemde.
        Natuurlijk het is tweedehands, maar een stuk beter naar mijn mening.

Comment

Originally posted by kevinnn1 View Post
          beste mensen,

laat ik als eerst beginnen dat ik teleurgesteld ben in bax-shop.. ik heb 3x keer een mail gestuurd naar hun de eerste keer was via de helpdesk omdat ik slecht had gekeken, oke mijn fout. de tweede en derde keer via hun formulier. ik heb dit donderdag en vrijdag gedaan, ik krijg zo net een mail van hun.. het heeft 5 dagen moeten duren, wel erg vervelend als ze zeggen dat je binnen 24 uur antwoord kunt verwachten..
          Dat ben ik volkomen met je eens en doorgaans is de regel dat wanneer voor 18.00 een mail stuurt je dezelfde dag nog antwoord hebt. Vijf dagen wachten op een antwoord is natuurlijk veel te lang. We hebben vorige week helaas wel twee zieken op de PA afdeling gehad dus ik denk dat dat er wat PA mails in de postvakken van die collega's zijn blijven hangen, of dat de beschikbare collega veel meer mails had dan hij kon versturen.

Onze excuses hiervoor! Als ik nu naar de mailcue kijk loopt de helpdesk in ieder geval weer helemaal bij.

Voor jouw toepassing ben je denk ik veel beter af met een setje actieve monitors. Een hele goede serie is de LSR van JBL. De 5 inch woofer variant past mooi binnen je budget:

JBL LSR305 koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

Nee, je zal de stenen er niet mee uit de muur blazen, maar je doet je oren er zeker een plezier mee.

Comment

Gewoon even uit nieuwsgierigheid.
            Wie hier heeft een PA installatie in de slaapkamer (aan) staan? :shock:
            En als het mag, een tweede vraag. klinkt dat een beetje? (ik bedoel niet hard maar goed.)
            @kevinnn1, Tip van Ronald is een goeie, of koop gewoon goede hifi of computer speakers...

Comment

ik heb nu een oud setje van me vader op me kamer staan, maar ik wil graag iets nieuws weer hebben.. het is misschien wel een optie maar me voorkeur gaat toch uit naar de speakers.

Comment

Ok. Ik weet niet hoe groot je kamer is maar bij elk 'normaal' formaat kamer zullen deze luidsprekers (pa) even slecht klinken.
                Dat ligt niet aan de speakers maar aan de ruimte waarin ze staan.
                Dus kies er één (wat bij je budget past) en ga er voor.

Comment

Wel ik kan zeggen dat ik soms mijn luidsprekers in een kamer test voor ik ga draaien.
                  En dat klinkt langs geen kanten omdat pa gemaakt zijn om op een hoger volume te spelen.
                  En op een slaapkamer gaat dat niet zonder buren en of ouders op hun zenuwen te werken.

als ik in een living voor muziek moet zorgen heb ik een goede set hifi luidsprekers klinkt veel beter.

Ik heb wel de zlx 12" van electro voice

Maar vroeger met mijn Stx 12" jb systems had ik het zelfde probleem dat die al een redelijk vermogen vroegen voor ze deftig speelden en dat was luid voor in een living.

Dus Ik denk dat het monitor setje dat Ronald aan wees al wel voldoende kan zijn voor wat jij wil doen

Comment

1 tip : koop absoluut geen merken zoals ibiza ook al lijken de specificaties bij die luisprekers heel mooi dat is allemaal gelul je kunt beter doorsparen voor een goed merk (dat ze bij baxshop verkopen dan weet je dat je goed zit) ik denk dat een setje van devine ook goed zal zijn voor je.

en btw over PA speakers in een slaapkamer , ik heb een QSC set van 2 k12's en 2 kw181's en dit klinkt prachtig;)

Comment

Working...
                    X